Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Citroën Hrvatska i KHL Medveščak potpisali su ovih dana ugovor o nastavku suradnje

Autor: Poslovni.hr
20. kolovoz 2015. u 11:41
Podijeli članak —
Foto: Citroen Hrvatska

Nastavak poslovne suradnje hokejaša Medveščaka i marke Citroën uspješni je pokazatelj koji je u proteklim sezonama značajno unaprijedila prodajne rezultate Citroën Savska, te značajno ojačala i promovirala marku Citroën.

Citroën Savska, odnosno Citroën Hrvatska i KHL Medveščak potpisali su ovih dana ugovor o nastavku suradnje. Nastavak poslovne suradnje hokejaša Medveščaka i marke Citroën uspješni je pokazatelj koji je u proteklim sezonama značajno unaprijedila prodajne rezultate Citroën Savska, te značajno ojačala i promovirala marku Citroën.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prema riječima Davora Dasovića, čelnog čovjeka Citroën Savska, odluka o nastavku suradnje logičan je poslovni potez. “Gledajući ukupne aspekte dosadašnje šestogodišnje suradnje, sponzoriranje KHL Medveščaka se pokazalo kao win-win situacija za obje strane.

Citroën Savska, odnosno Citroën Hrvatska i KHL Medveščak potpisali su ovih dana ugovor o nastavku suradnje. Nastavak poslovne suradnje hokejaša Medveščaka i marke Citroën uspješni je pokazatelj koji je u proteklim sezonama značajno unaprijedila prodajne rezultate Citroën Savska, te značajno ojačala i promovirala marku Citroën.

Prema riječima Davora Dasovića, čelnog čovjeka Citroën Savska, odluka o nastavku suradnje logičan je poslovni potez. “Gledajući ukupne aspekte dosadašnje šestogodišnje suradnje, sponzoriranje KHL Medveščaka se pokazalo kao win-win situacija za obje strane.

Citroën je uspio ostvariti sjajne prodajne rezultate i promotivne aktivnosti,te kontakte sa poslovnim partnerima. Bitno je naglasiti da su vozila specijalne serije MEDVEŠČAK uspjele ostvariti značajne prodajne rezultate, te su u vrlo kratkom roku postale iznimno popularne i to ne samo među navijačima Medveščaka. Štoviše, navedena specijalna serija je u pojedinim sezonama znala dizati razinu prodaje pojedinih Citroenovih modela i do 15%.

Marka Citroën, ali i prodajno servisni centar Citroën Savska rastao je sukladno uspjesima domaćih hokejaša kroz nastupe u EBEL-u, te posljednjih sezona u KHL-u. Sukladno tome, nastavak suradnje je bio logičan slijed na tragu zajedničkih uspjeha”. Nova sezona ruske lige KHL-a u kojoj se Medveščak natječe započinje krajem ovog mjeseca.

Autor: Poslovni.hr
20. kolovoz 2015. u 11:41
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close