Startup Cidrani koji se na tržištu istaknuo sa svojim foodtech inovacijama u ovu jesen je zakoračio s posebnom, limitiranom edicijom octa koji je odležao u bačvama u kojima je prethodno dozrio američki bourbon whiskey. Njegova jedinstvenost nije samo u procesu izrade, već i u tome što Cidrani Sense linija ima humanitarni karakter – sav prihod od prodaje limitiranog broja od 141 boce od 5 litara donirat će Centru Silver koji provodi terapijske programe sa psima vodičima za djecu s poteškoćama u razvoju, slijepe i slabovidne osobe i teško pokretne osobe.
Cidrani Sense boca svojim dizajnom također pruža taktilno iskustvo simboličnim citatom iz Malog princa u Brailleeovom pismu otisnutom na bijeloj etiketi: “Samo se srcem dobro vidi, ono bitno je očima nevidljivo.” Time su htjeli istaknuti i važnost naših osjetila i kako nas ona vraćaju u prisutnost i istinsku povezanost sa zajednicom koja nas okružuje.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu