U krizi uzrokovanoj pandemijom COVID-19 Centar za mirenje pri Hrvatskom uredu za osiguranje omogućio je građanima online rješavanje sporova iz osigurateljnih i odštetnih odnosa. Na ovaj način osiguranici, ugovaratelji osiguranja i oštećene osobe mogu svoje sporove riješiti iz sigurnosti vlastitoga doma, ne dolazeći u neposredan fizički kontakt i štiteći pritom svoje zdravlje u trenutnoj situaciji. Internetskim rješavanjem sporova Centar za mirenje pri Hrvatskom uredu za osiguranje omogućuje potrošačima da na jednostavan, brz i učinkovit način pokrenu postupak mirenja i riješe spor.
Odlukom Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta Centar za mirenje pri Hrvatskom uredu za osiguranje notificiran je kao tijelo za alternativno rješavanje potrošačkih sporova domaćih i prekograničnih online i offline potrošačkih sporova koji proizlaze iz osigurateljnih i odštetnih odnosa između potrošača s boravištem u Europskoj uniji i društva za osiguranje sa sjedištem u Republici Hrvatskoj. Platforma za internetsko rješavanje sporova jedinstvena je ulazna točka na razini cijele Europske unije te radi po principu upućivanja potrošača odnosno sporova nacionalnim tijelima za alternativno rješavanje sporova koja su povezana s platformom i koja su države članice notificirale u skladu s kriterijima kvalitete, a o čemu je obaviještena Europska komisija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu