"Neće biti veliko iznenađenje ako ponuđači za kupnju Croatia Airlinesa zatraže od hrvatske Vlade da im plati preuzimanje", pomalo potcjenjivački piše specijalizirana internetska stranica Center for Aviation CAPA u analizi hrvatskog nacionalnog prijevoznika, što bi moglo dodatno srušiti cijenu avioprijevoznika kojega hrvatska Vlada želi prodati.
Stranica koja donosiocima odluka u avioprijevozu nudi analize tržišta, navodi da se bilanca Croatia Airlinesa pomalo oporavila u 2012. godini, ali i da je financijska situacija i dalje problematična. Posebice zato što je omjer neto duga na kraju 2012. iznosio 287 posto, a gotovinska pozicija pet milijuna eura, što je ekvivalent osmodnevnih prihoda kompanije."Svaki potencijalni ponuđač za kupnju Croatia Airlinesa morat će dati injekciju svježeg kapitala, pogotovo zato što je transakcija dio plana da glavno čvorište na zagrebačkom aerodromu postane baza za povećanje povezanosti s ostatkom Europe, a i novi vlasnik će jednom morati naručiti nove zrakoplove", stoji u analizi u kojoj se dodaje da će to zasigurno smanjiti ponude kupaca koji su spremni platiti 98-postotni udio države u Croatia Airlinesu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.kao da bi to bilo nešto novo…pa Todorić je 2005.god od HFPa kupio 52% dionica Belje d.d. za 1kn i već za 2005. i 2006. god, na ime poticaja dobio 110 miliona kuna, 2007. 90 miliona, 2008. 83 milijuna kuna…
nisu valjda mislili da će se besplatno riješiti te firme?
Uključite se u raspravu