Na autocestama kojima upravljaju HAC i Autocesta Rijeka – Zagreb u ovoj je godini do sada naplaćeno 576 milijuna kuna cestarine, što je čak 31 posto manje u odnosu na isto razdoblje lani, kad je prihod iznosio 832 milijuna. Razlog su, naravno, ograničenja kretanja koja je nametnula pandemija. A te dvije državne cestarske tvrtke uskoro bi se trebale spojiti. Odluku o tome vlada bi trebala donijeti već u četvrtak. Jedna od posljedica mogla bi biti i ukidanje mostarine na Krčkom mostu, piše HRT.
“Činjenica jest da je zbog koronavirusa promet jedan od najpogođenijih, kao i turizam, ne samo u Hrvatskoj već i na razini EU i svijeta. Postupak spajanja Hrvatskih autocesta (HAC) i Autoceste Rijeka-Zagreb (ARZ) je nastavak restrukturiranja sektora kojeg smo započeli 2016. kada smo odustali od monetizacije i prodaje autocesta. Rekli smo – autoceste će ostati naše ali ćemo provesti restrukturiranje čitavoga sektora. I proveli smo čitav niz mjera i više od 500 ljudi je dobrovoljno otišlo u ove 3 godine iz cestarskog sektora, učinjene su i uštede u poslovanju. I ovo je samo nastavak toga procesa. Budući da je ukupan dug čitavoga cestarskoga sektora oko 5 milijardi eura morali smo razgovarati s međunarodnim financijskim institucija i kada smo to ispregovarali, krenuli smo u spajanje. Bit će samo jedna uprava, samo jedan postupak javne nabave, dakle čita niz stvari koje će donijeti uštede”, rekao je ministar potvrdivši da se ukida naplata cestarine na Krčkome mostu. Kaže da će se odluka donijeti na vladi u četvrtak i s 15. lipnjem bi se ukinula mostarina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu