Brzi vlak iz Splita kasnio jer je prometnik – zaspao

Autor: Poslovni.hr , 17. srpanj 2022. u 19:07
Ilustracija: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

U vlaku ih je bilo 96 putnika.

Vlak iz Splita za Osijek pred signalom je, doznaje RTL, stajao 42 minute sve dok se prometnik napokon nije probudio.

Vlak je stigao pred Sveti Ivan Žabno i stao na signalu, odnosno semaforu i čekao… Prolazile su minute, njih ukupno 42, i dok je prometnik spavao, vlak je i dalje čekao. Portal piše da su uspavanog prometnika pokušali zvati mobitelom, ali bezuspješno, sve dok mu šef kolodvora nije zakucao na vrata. Čak je i on morao lupati neko vrijeme da bi se prometnik probudio iz dubokog sna i – napokon propustio vlak.

Vlak je tako stajao na ulaznom signalu od 7.40 pa do 8.22.

HŽ je samo potvrdio da je vlak stajao na ulaznom signalu kolodvora Sveti Ivan Žabno, no nisu htjeli komentirati što se točno dogodilo pa je upit poslan i kolodvoru Sveti Ivan Žabno.

“Dana 17. srpnja 2022. od 7.54 do 8.20 sati na pruzi L214 Gradec-Sveti Ivan Žabno na ulaznom signalu kolodvora Sveti Ivan Žabno vlak 1783 stajao je 26 minuta. Uzrok stajanja vlaka je osobni propust prometnika vlakova kolodvora Sveti Ivan Žabno. Zbog navedenog protiv radnika provest će se postupak sukladno Pravilniku o radu i Kolektivnom ugovoru HŽ Infrastrukture d.o.o. Radnik će biti pisano upozoren na propust uz mogućnost otkaza ugovora o radu. Također, radnik se upućuje Komisiji za štete zbog prouzročenog zakašnjenja vlaka”, priopćili su s kolodvora i dodali kako djelatnik nije bio u alkoholoziranom stanju.

Priznali su, dakle, da je vlak kasnio zbog propusta prometnika, ne i da je zaspao. No što je s putnicima? U vlaku ih je bilo 96.

“Sukladno Uredbi EZ br. 1371/2007 o pravima i obvezama putnika u željezničkom prometu, putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje u sljedećim slučajevima – za kašnjenje od 60 do 119 minuta naknada se isplaćuje u visini od 25 posto cijene karte, a za kašnjenja dulja od 120 minuta naknada se isplaćuje u visini od 50 posto cijene karte”, odgovorili su za RTL.hr.

Komentirajte prvi

New Report

Close