Hrvatska ima dobru perspektivu na britanskom i ukupnom međunarodnom turističkom tržištu, a pri brendiranju i marketinškim kampanjama treba uvažiti što o zemlji razmišlja ciljana publika potrošača i da kampanje donose gospodarski rast i nove poslove, poručili su britanski stručnjaci za turizam i marketing Daniel Walpole i Patricia Yates.
Walpole je direktor za strateške projekte i komunikaciju u uredu britanske premijerke Terese May i ima vodeću ulogu u kampanji Great Britain, koja na kreativan način promiče turizam, obrazovanje i poslovanje u Velikoj Britaniji, dok je Yates na čelu odjela za strategiju i komunikacije središnje britanske turističke organizacije Visit Britain/Visit England koja savjetuje vladu o pitanjima koja utječu na turizam.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu