Današnjim otvorenjem trgovačkog centra Point u Vrbanima, u Hrvatskoj se po prvi puta pojavio i brend odjeće Next. Popularni brend visoke ulične mode može se okarakterizirati kao britanska Zara, a u Hrvatsku ga, putem franšize, dovodi tvrtka Britton.
"Trenutno imamo franšizu za hrvatsko tržište, no imamo velike planove što se tiče zemalja u regiji. Voljeli bismo se proširiti i na Sloveniju, Srbiju te Bosnu i Hercegovinu, no, prije svega, u petogodišnjem razvojnom planu imamo još tri do četiri trgovine u Hrvatskoj. To uključuje po jednu u Zagrebu, u Rijeci i Splitu", priča nam Romano Rogić, direktor tvrtke Britton dodajući kako još uvijek pregovara o lokacijama na kojima bi otvorio nove trgovine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Izgradila Tehnika d.d. Zagreb
Uključite se u raspravu