„Blizak odnos s klijentima nam je vrlo važan, jer, iako su brojni poslovi u bankarstvu u cijelosti digitalizirani, osobno informiranje još uvijek je na cijeni. Stoga me raduje otvaranje naše četvrte poslovnice u Hrvatskoj, a našim djelatnicima želim puno uspjeha“, kazala je Herta Stockbauer, predsjednica Uprave BKS Bank. Poslovanje postojećih poslovnica u Zagrebu, Rijeci i Splitu razvija se izvrsno.
Novootvorena poslovnica planirana je te izgrađena prema novom konceptu. „Središnji element je novi uslužni šalter – takozvani ServiceDesk – koji je dizajniran da bude otvoren i prostran te je prva i središnja točka kontakta za klijente. Za podizanje gotovine postavljena je posebna blagajna u zasebnoj prostoriji u koju klijenti ulaze pojedinačno, što jamči maksimalnu diskreciju“, naglasila je Stockbauer. Prostrano predvorje opremljeno je ekranom na dodir koji pruža informacije o širokoj paleti proizvoda i usluga BKS Bank, a zona s bankomatom dostupna je 24 sata dnevno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu