Iako broj putnika s dalekih tržišta za Hrvatsku svake godine raste, s iznimkom Japanaca koji zbog sigurnosti posljednjih godina radije ostaju kod kuće, unatoč dvoznamenkastom rastu s nekih tržišta brojke su još daleko od potencijala. Primjer je Kina, koja je postala najbrže rastuće emitivno tržište svijeta, a od gotovo 10 milijuna Kineza koji su lani posjetili Europu u Hrvatskoj ih je bilo ni 90 tisuća, dakle niti jedan posto.
Glavna zapreka i dalje je nedostatak izravnih avionskih linija, no Hrvatska ipak ne odustaje od promocije na tim tržištima, ističu u Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ), koja je umjesto klasičnih predstavništava ondje uvela ciljanu promociju. "Iako se velika većina turističkog prometa u Hrvatskoj realizira s europskih tržišta, v i daleka tržišta imaju strateški značaj. Naime, turisti s dalekih tržišta vole putovati u predsezoni i posezoni, a često nastoje obići i nekoliko destinacija unutar jedne ili više država. Zbog toga na dalekim tržištima često u promotivnim aktivnostima nastupamo u suradnji sa Slovenskom turističkom zajednicom jer smo tako konkurentniji", pbojašnjava Ratomir Ivičić, direktor HTZ-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu