Novi zakon o cestovnom prijevozu predviđa ukupno sedam reformi, no zbog liberalizacije tržišta taksi usluga i velikih učinaka koji se očekuju najvažnija se svakako tiče auto-taksi prijevoza jer Hrvatsku stavlja u europski vrh, primjerice uz Finsku. Prijedlogom zakona, što je ključno, uvode se jednaka pravila za sve, a prema ministru prometa Olegu Butković to je i bio jedan od argumenata i traženja taksista koji prema starom režimu moraju posjedovati sve potrebne dozvole, dok s druge strane eskaliraju negativna tržišna kretanja kroz rastući broj nelegalnih prijevoznih aktivnosti.
U tom smislu jednakih pravila ni zahtjevu Ubera nije udovoljeno da se registrira kao poseban oblik prijevoza. Ukidaju barijere Kako nova pravila ukidaju administrativne barijere u pristupu tržištu, gradovi i općine više neće moći limitirati broj dozvola. Stoga se kao jedan od ključnih rezultata u primjeni očekuje da će taksi dozvole pojeftiniti, po nekima čak i 300 posto, što će pratiti pojačano zapošljavanje. Cijena dozvole izgleda da će se kretati u okvirima 10-ak posto mjesečne neto plaće na području JLS-a koja dozvolu izdaje – prosječno 500-tinjak kn. Također, svima koji imaju važeće licence one se produžuju za 5 godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu