Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Beograd traži novog privatnog partnera za naplatu karata u javnom prijevozu

Autor: Poslovni dnevnik
30. prosinac 2020. u 22:00
Podijeli članak —
Ako prihodi od prodaje karata budu veći od 7,4 mil. eura mjesečno, privatni partner neće moći dobiti više od 3% naknade/PD

Novim ugovorom predviđen je manji postotak provizije za privatnog operatera, najviše 7,92% umjesto dosadašnjih 8,53%.

Tajništvo za javni prijevoz Grada Beograda raspisalo je natječaj za naplatu karata i upravljanje vozilima javnog prijevoza. Procijenjena vrijednost nabavke je 8,9 milijardi dinara (oko 73 mil. eura) bez PDV-a.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Budući partner moći će izabrati želi li održavati postojeći sustav (hardver i softver) za naplatu karata, ili pak djelimično, ili će implementirati potpuno novi sustav. Dosadašljim sustavom BusPlus upravljala je od 2012. godine tvrtka Apex Solution Technology.

Tajništvo za javni prijevoz Grada Beograda raspisalo je natječaj za naplatu karata i upravljanje vozilima javnog prijevoza. Procijenjena vrijednost nabavke je 8,9 milijardi dinara (oko 73 mil. eura) bez PDV-a.

Budući partner moći će izabrati želi li održavati postojeći sustav (hardver i softver) za naplatu karata, ili pak djelimično, ili će implementirati potpuno novi sustav. Dosadašljim sustavom BusPlus upravljala je od 2012. godine tvrtka Apex Solution Technology.

Ugovor s novim partnerom zaključit će se na 13 godina, a stupa na snagu 45 dana od zaključenja.

Novi partner imat će pravo na korištenje i održavanje sustava za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prijevozu putnika u Beogradu.

Ugovor će obuhvatit i održavanje opreme i softvera, kao i usluga povezanih uz rad sustava kao što su kontrola putnika, organiziranje prodajne mreže, prodaju karata i dopuna, izdavanje kartica, kao i unaprijeđenje sustava.

Bit će više vozila

“S ciljem učinkovitog upravljanja sustavom, a na temelju prijedloga rješenja u okviru studijsko-istraživačkog projekta, Tajništvo za javni prijevoz donijelo je odluku da u skladu sa Zakonom o javno-privatnom partnerstvu i koncesijama, provede postupak za izbor privatnog partnera za obavljanje poslova održavanja i upravljanja sustavom za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prijevozu putnika u Beogradu, i s tim u vezi zaključi javni ugovor s privatnim partnerom”, navodi se u dokumentaciji.

300

kontrolora morat će imati novi partner u odnosu na sadašnjih 200

Kako je rečeno na konferenciji za novinare, od novog partnera očekuje se i veći obujam usluge, prije svega veći broj vozila (2151 u odnosu na sadašnjih 1853), veći broj kontrolora (300 u odnosu na 200), veći broj prodajnih mjesta za dopunu karata (najmanje 1500 u odnosu na 800), kao i duže radno vrijeme mjesta za izdavanje personaliziranih kartica.

Kontrola i blagdanima

“Privatni je partner dužan za vrijeme trajanja ovog ugovora stalno imati najmanje 300 zaposlenih na poslovima kontrole putnika, a rad kontrolora organizira se svih sedam dana u tjednu, pri čemu radnim danom najmanje 225 kontrolora mora biti radno angažirano puno radno vrijeme, dok vikendom i za blagdane mora raditi najmanje 30 kontrolora”, navodi se u dokumetaciji.

Goran Vesić, zamjenik gradonačelnika Beograda, ranije je najavio i da je novim ugovorom, u odnosu na prethodni, predviđen manji postotak naknade za privatnog operatera od najviše 7,92% umjesto 8,53%.

Vesić je naveo da je, osim manje provizije, predviđen i limit na zaradu privatnog partnera i dodao da ako prihodi od prodaje karata budu veći od 900 milijuna dinara (oko 7,4 mil. eura) mjesečno, privatni partner neće moći dobiti više od 3% provizije.

Iako je ugovor s kompanijom Apex Solution Technology za sustav BusPlus istekao 20. rujna, Tajništvo za javni prijevoz odlučilo ga je produžiti do završetka procesa izbora novog partnera.

Autor: Poslovni dnevnik
30. prosinac 2020. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close