Kad je 2017. godine Pepco ušao na hrvatsko tržište, plan je bio u pet godina otvoriti 80 trgovina. Već nakon dvije godine imali su ih 65, a danas, na kraju sedme godine poslovanja već su na 130 trgovina i 665 zaposlenih.
Takav rast dovoljno govori o uspjesima u privlačenju kupaca. Prihodi su u 2023. iznosili 123,44 milijuna eura, što je povećanje od 15,64 posto u odnosu na 2022. Lanac osnovan 1999. u Poljskoj koji se kroz dva i pol desetljeća probio u više od 20 europskih zemalja, profiliravši se kao jedan od najbrže rastućih neprehrambenih diskontera u Europi sa snažnom popularnošću i u Hrvatskoj, nije poljuljala ni objava iz srpnja prošle godine da su dioničari Steinhoff Internationala na izvanrednoj glavnoj skupštini odlučili likvidirati tvrtku koja drži 72 posto dionica lanca.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu