Hypo Alpe-Adria-Banka i konzultantska kuća A.T.Kearney provele su istraživanje osobnih i potrošačkih navika u Hrvatskoj i regiji, a koje je pokazalo koliko su Hrvati zadovoljni svojim materijalnim stanjem, na što najviše troše, gdje misle da mogu biti racionalniji i uštedjeti, na temelju čega kupuju proizvode i usluge, koje medije najviše konzumiraju te kako reputaciju, troškove poslovanje i lokaciju smatraju najvažnijim faktorima kod odabira svoje banke.
Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti i bez izmjena:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu