Unatoč krizi trgovački lanci imaju razloga biti zadovoljni prošlom godinom: tržište maloprodaje mještovitom robom poraslo je blagih dva posto.
Konzum i dalje dominira s udjelom između 25 i 30 posto, no u odnosu na prethodnu godinu smanjio mu se udio, pokazalo je istraživanje Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN). Svi trgovački lanci na prodaji mješovite robe, pretežno hrane, pića i higijenskih proizvoda, ostvarili su 31,1 milijardu kuna prihoda. Najveći dio zarade, čak 24,6 milijardi kuna, zajedno je ostvarilo deset najvećih trgovaca što je rast od 3,8 posto u odnosu na 2011. godinu. Desetorica najvećih trgovaca kontrolira 79 posto tržišta, a tržište je umjereno koncentrirano, zaključak je AZTN-a. Među najvećima, četiri lanca uspjela su premašiti godišnji prihod od dvije milijarde kuna, a devet njih premašilo je granicu od jedne milijarde kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu