Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Autori ostali kratki za 43% prihoda od emitiranja svoje glazbe

Autor: Poslovni.hr
14. rujan 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL

Po segmentima najveći pad od čak 62% zabilježen je u prodaji licenci za glazbene priredbe.

Od početka 2020. do 31. kolovoza, služba ZAMP Hrvatskog društva skladatelja zabilježila je pad prodaje licenci za javnu izvedbu i priopćavanje od 43 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ovaj veliki pad, ističu iz ZAMP-a, izravna je posljedica epidemije koronavirusa, a učinak posljedica krize na prihode od javnog priopćavanja glazbe značajnije će osjetiti tek u drugoj polovici ove i kroz sljedeću godinu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Po segmentima najveći pad od čak 62% zabilježen je u prodaji licenci za glazbene priredbe, a iznos licenci za koncerte popularne glazbe pao je za 47%. I iznos prodanih licenci za koncerte ozbiljne glazbe u odnosu na 2019. pao je za 22%, a kod kinematografa minus iznosi 52 posto. Pad je vidljiv i u segmentu licenci prodanih poslovnim korisnicima glazbe koji su zasad imali 39% manji promet licenci. Od radijskih postaja naplaćeno je 36% manje nego lani, a od televizijskih 28% manje. Kako ističu iz ZAMP-a, “trend rasta prihoda od digitalnih glazbenih servisa poput YouTubea, Applea, Deezera i Spotifyja je izvor optimizma i dobra vijest za budućnost. Taj konstantni rast ove godine još neće nadoknaditi, ali će sigurno ublažiti rupu u honorarima koja nastaje zbog pandemije“, poručuje Nenad Marčec, glavni direktor ZAMP-a.

Od početka 2020. do 31. kolovoza, služba ZAMP Hrvatskog društva skladatelja zabilježila je pad prodaje licenci za javnu izvedbu i priopćavanje od 43 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ovaj veliki pad, ističu iz ZAMP-a, izravna je posljedica epidemije koronavirusa, a učinak posljedica krize na prihode od javnog priopćavanja glazbe značajnije će osjetiti tek u drugoj polovici ove i kroz sljedeću godinu.

Po segmentima najveći pad od čak 62% zabilježen je u prodaji licenci za glazbene priredbe, a iznos licenci za koncerte popularne glazbe pao je za 47%. I iznos prodanih licenci za koncerte ozbiljne glazbe u odnosu na 2019. pao je za 22%, a kod kinematografa minus iznosi 52 posto. Pad je vidljiv i u segmentu licenci prodanih poslovnim korisnicima glazbe koji su zasad imali 39% manji promet licenci. Od radijskih postaja naplaćeno je 36% manje nego lani, a od televizijskih 28% manje. Kako ističu iz ZAMP-a, “trend rasta prihoda od digitalnih glazbenih servisa poput YouTubea, Applea, Deezera i Spotifyja je izvor optimizma i dobra vijest za budućnost. Taj konstantni rast ove godine još neće nadoknaditi, ali će sigurno ublažiti rupu u honorarima koja nastaje zbog pandemije“, poručuje Nenad Marčec, glavni direktor ZAMP-a.

Autor: Poslovni.hr
14. rujan 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close