Autooglasi u 2,5 mjeseca viđeni 3,5 milijuna puta

Autor: Ana Blašković , 30. ožujak 2021. u 22:00
Neostarovi inspektori svako vozilo detaljno pregledaju u 60 ključnih točaka prije objave oglasa na platformi/PD

Tržište rabljenih automobila u Hrvatskoj pet puta nadmašuje tržište novih, a online prodaja lani je porasla 15,5%.

Neostar, online platforma za kupoprodaju i održavanje rabljenih vozila Zubak grupe, u svega dva i pol mjeseca rada skupila je više od 3,5 milijuna pregleda te je zabilježeno 360.000 jedinstvenih korisnika. Preko platforme realizirano je 515 transakcija za vozila koja imaju jamstvo treće strane, Neostara.

Tržište rabljenih automobila u Hrvatskoj pet puta nadmašuje tržište novih, a online prodaja lani je porasla 15,5%.

Broj ostvarenih pregleda u Neostaru tumače spremnosti tržišta za disrupciju kojom se uvode nova pravila u prodaju i kupovinu rabljenih auta, potrebu za većom sigurnosti kupoprodaje, neovisnom kontrolom vozila, posebice za izdanim jamstvom.

Na platformi je trenutačno oglašeno 2200 vozila u rasponu od sportskih do malih gradskih automobila, a još 900 čeka na provjeru inspektora Neostara za odluku hoće li dobiti jamstvo i zeleno svjetlo za oglašavanje.

Cilj je korisniku ponuditi što veći izbor provjerenih rabljenih automobila, a oglašavanje je besplatno uz uvjet da vozilo nije starije od 15 godina ili nije prešlo više od 250.000 kilometara. Osim kupnje ili prodaje vozila, na platformi se može dogovoriti i servis, a usluge su osmišljene da korisnicima pruže maksimalnu transparentnost i sigurnost.

Sva vozila na platformi pregledana su u 60 ključnih točaka, a sigurnost online prodaje razvijena je do točke u kojoj prodavatelju ne može biti isplaćen novac na račun prije nego Neostar.com dodatnim pregledom kod isporuke ne potvrdi da je automobil u jednakom stanju kao pri inicijalnom pregledu.

Kupci mogu uživo testirati vozilo koje su vidjeli na platformi, ali i odraditi kupoprodaju u potpunosti online.

Prošlog tjedna ostvarena je prva takva transakcija, i to automobila starog 13 godina, a cijeli je proces u potpunosti realiziran bez fizičkog povezivanja prodavatelja i kupca.

Komentirajte prvi

New Report

Close