Andreas Dragosits, potpredsjednik Austrijske pošte, i Igor Velimirović, generalni direktor tvrtke Weber Escal, predstavili su u utorak dva ključna cilja poslovne strategije u Hrvatskoj. Prvi je širenje na domaćem poštanskom tržištu ulaskom u biznis s adresiranim poštanskim pošiljakama.
Drugi je zadržavnje liderske pozicije Weber Escala kao glavnoga providera u neadresiranoj distribuciji (letci i promotivni materijali). U konačnici, očekuju da će na taj način Weber Escal, kojemu je u upravo spojena i tvrtka Poost d.o.o., također u vlasništvu Austrijanaca, postati prvi alternativni poštanski operater u Hrvatskoj. U tome će im pomoći uvođenje inovativnih usluga, a jedna od njih bit će uskoro ponuđena. Riječ je o usluzi "track and trace", koja je napravljena prema zahtjevu Austrijske pošte i omogućuje pošiljatelju praćenje statusa pošiljke u realnom vremenu. "U Hrvatskoj je poštansko tržište liberalizirano te je dostava adresiranih pošiljaka ispod 50 grama prestala biti monopol. Naša ponuda za taj posao može biti atraktivnija jer možemo ponuditi nižu cijenu od Hrvatske pošte. Znamo kako se radi taj posao, a nemamo obvezu pokrivati cijelo tržište i fokusirani smo na poslovne korisnike", rekao je Dragosits, dodajući da ne očekuje suradnju s Hrvatskom poštom jer, kako je rekao, za to nema razloga jer se ona ne prodaje. Isključio je mogućnost spajanja ili preuzimanja alternativnih poštanskih operatera. Tako je, primjerice, rekao da ni City Ex njegovi vlasnici ne prodaju, pa ni to nije na listi prioriteta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu