Agencija za upravljanje državnom imovinom i drugu je godinu od kada je osnovana završila s gubitkom: lani su imali manjak prihoda poslovanja od čak 41,14 milijuna kuna.
39milijardi
kuna procijenjena je vrijednost dionica i udjela u bilanci AUDIO-a
To je, doduše, manje nego prethodne godine kada je AUDIO od 1. travnja, kada je službeno započeo s radom, do kraja godine zabilježio manjak od 43,43 milijuna kuna. No, čak i kad se uzmu u obzir primici od financijske imovine i zaduživanja te od prodaje nefinancijske imovine, manjak je iznosio 9,87 milijuna kuna. To znači da AUDIO prodajom i najmom državne imovine nije uspio pokriti troškove upravljanja obiteljskim srebrom. Ukupni prihodi poslovanja dosegli su 56,69 milijuna kuna (nakon 41,22 milijuna u devet mjeseci 2011. godine). Njih su najvećim dijelom činili prihodi od nefinancijske imovine koji su iznosili 45,77 milijuna kuna. Prihodi od financijske imovine bili su 6,25 milijuna kuna, a prihodi od kamata na dane zajmove 1,75 milijuna kuna. AUDIO je još ostvario prihoda 570 tisuća kuna od pristojbi i naknada, 320 tisuća kuna od prodaje proizvoda i usluga, te dva milijuna kuna ostalih prihoda. Na rashodnoj strani, za plaće 218 zaposlenika, koliko ih je bilo krajem godine, AUDIO je izdvojio 38,15 milijuna kuna. To je oko 175.000 kuna po zaposlenom godišnje, što ukazuje (pod pretpostavkom da tokom godine nije bilo angažirano više zaposlenih) da je prosječna mjesečna neto plaća u AUDIO-u veća od 8000 kuna (u Zagrebu bez poreznih olakšica).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.sad će oni kupiti janaf od države pa će popraviti bilancu.
a mogu i prodati sve po 1 kunu ,evo recimo turistički portfelj todoriću.
Pa kad kupuju Konzum po 160 -180 kn pa ga prodaju Todoricu za 148 kn
Nema presinga, natječaj ne uspjeva, treba godinu dana za raspisivanje novog,a lova ide, njima je čak i u interesu da natječaj ne uspije jer kakve imaju sankcije? Ovim tempom uspješne prodaje i praunučad će im imati zagarantirani posao u ovoj agenciji.
Zašto se to uopće zove AUDIO kad je zapravo AUDI ? Zbog zaštite autorskih prava proizvođača automobila koje su si kupili? A razloge neučinkovitosti trebalo bi, očito, tražiti u neopremljenosti odgovarajućom informatičkom, logističkom i svakom inom opremom i sredstvima. Što naprosto zove na kupovinu novih kompjuterskih sustava, softvera, licenci, brzog interneta, palača i dizajnerskog namještaja. I uz to, treba ih tako dobro platiti da postanu nepotkupljivi, pa će samim time biti učinkoviti poput pravosuđa…
Uključite se u raspravu