Arena Hospitality Group će uložiti gotovo 100 mil. eura

Autor: Marija Crnjak , 04. ožujak 2019. u 22:00
Početak radova na Areninom Hotelu Brioni planiran je 2020. godine

Ukupne investicije u 2018. i 2019. godini iznose 447 milijuna kuna u Hrvatskoj i Njemačkoj, plus 190 milijuna kuna u Hotel Brioni.

Ukupne investicije Arena Hospitality Grupe u 2018. i 2019. godini iznose 447 milijuna kuna u hotele i kampove Hrvatskoj i Njemačkoj, plus 190 milijuna koliko planira uložiti u rekonstrukciju Hotela Brioni, navodi se u prezentaciji poslovnih rezultata kompanije koja je spremna i za nove akvizicije. 

Hrvatska sa 68% udjela 
Grupa koja posluje u tri zemlje (Njemačka, Mađarska, Hrvatska) pod 4 brenda, uključujući Park Plaza i Art'otel lani je ostvarila 758 milijuna kuna ukupnog prihoda, što je povećanje od 5,6 posto u odnosu na rekordnu 2017., s rastom u svim segmentima, hotelima, turističkim naseljima i kampovima. Samo u Hrvatskoj imali su prihod od 503,8 milijuna kuna, što čini 68 posto ukupnog prihoda grupe. 

"U Hrvatskoj rast odražava solidno poslovanje u sezoni te zavidan u predsezoni. U Njemačkoj je rast generiran od strane našeg Park Plaza Nurnberg hotela iako su i ostali solidno poslovali.  Na hrvatskom tržištu ukupni prihodi porasli su za 5%, uz rast u svim našim segmentima, hotelima, turističkim naseljima i kampovima. Za rast je uglavnom zaslužno stabilno poslovanje na vrhuncu turističke sezone, uz solidno poslovanje u predsezoni i post-sezoni", stoji u izvješću.  Prihodi smještaja na domaćem tržištu porasli su za 5,8 posto na 419,4 milijuna kuna, a RevPAR je porastao za 3,1 posto na 253,4 kuna.

Poboljšane rezultate dodatno učvršćuje povećanje prosječne cijene smještaja za 3,1 posto i rast popunjenosti.  Ujedno, zbog povećanih troškova rada (48 zaposlenih više nego prethodne godine), naknade za rezervacije te troškove gospodarenja otpadom i usluga čišćenja, EBITDA je lani bila za 4 milijuna kuna niža u usporedbi s prethodnom godinom i iznosila 155,3 milijuna kuna. U kompaniji pojašnjavaju kako su najvažniji doprinos porastu profitabilnosti dali hotel Park Plaza Nürnberg te kupnja art'otela Cologne i art'otel Berlin Kudamm u 2017. Kako je poznato, putem javne ponude Grupa je u 2017. prikupila 788 milijuna kuna, od kad investiraju triput više nego prije javne ponude. 

Kamp, naselje, hotel….
Nakon lanjskog ulaganja u glamping Arena One 99 vrijednog 70 milijuna kuna, u ovoj godini u planu je ulaganje 128 milijuna kuna u Kažela kamp, 60 milijuna će u uložiti u Verudela Beach naselje koje bi trebalo biti gotovo do 2020., kad je u planu početak radova na Hotelu Brioni.  U obnovu Art'otela Berlin Kudamm uložit će 53 milijuna kuna.

Komentirajte prvi

New Report

Close