Jedan od jačih hrvatskih hotelskih lanaca Bluesun Hotels&Resorts ove godine bilježi dvoznamenkasti rast noćenja, prihoda i dobiti, a puno očekuje i od iduće godine, s obzirom na suradnju s najjačim svjetskim touroperatorima i ulaganja u nekoliko hotela, Zračnu luku Brač i nabavu domaćih proizvoda.
"Sezona je ove godine bila izvrsna i s porastima, no to nas ne iznenađuje jer je rezultat dugogodišnjeg visoko profesionalnog pristupa poslu, koji se očituje i u lojalnom partnerstvu s najjačim i najuglednijim svjetskim touroperatorima TUI i Thomas Cook, kao i u zadovoljstvu gostiju", ističe Ana Volk, članica Uprave za prodaju i marketing Sunce koncerna, koji upravlja Bluesunom u čijem je sastavu 15 hotela, jedan kamp te drugi objekti u nekoliko odredišta na Jadranu i u kontinentalnom dijelu zemlje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu