Američki kampovi sada koriste hrvatski proizvod: ‘Ovo je prvi put da je nešto takvo ostvareno u industriji’

Autor: Poslovni dnevnik , 04. veljača 2025. u 08:27
Foto: Pixabay

Ovo se smatra velikim uspjehom za CampMap koji se pozicionirao kao svojevrsni ‘Google Maps’ za kampere.

KOA, najveća mreža privatnih kampova u Americi i Kanadi, sklopila je partnerstvo s hrvatskim CampMapom. Američki kampovi koriste hrvatski travel tech proizvod.

Kampgrounds of America, Inc. (KOA) je najveća mreža privatnih kampova u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi, a sastoji se od više od 500 franšiznih i kampova u vlasništvu tvrtke, piše portal Hrturizam.hr.

Kampovi KOA postoje u gotovo svakoj državi SAD-a i u kanadskim provincijama Britanska Kolumbija, Alberta, Manitoba, Ontario, Quebec, New Brunswick, Nova Scotia, Otok princa Edwarda i Newfoundland.

“Partnerstvo s KOA-om potvrđuje naš poslovni koncept na velikoj skali, pri čemu velika treća strana i etablirana tvrtka u sektoru (ili platforma za rezervacije/PMS sustav), koristi CampMapovu tehnologiju za unapređenje vlastitih proizvoda i usluga.

Ovo je prvi put da je nešto takvo ostvareno u industriji, što otvara ogromne mogućnosti za druge da unaprijede svoje proizvode i usluge pomoću CampMapa”, rekao je vlasnik i osnivač CampMapa, Simon Neal, Škot s hrvatskom adresom. Ovo se smatra velikim uspjehom za CampMap koji se pozicionirao kao svojevrsni “Google Maps” za kampere.

Startup je bio dio akceleratorskog programa Fil Rouge Capitala i od tog fonda je dobio investiciju od 50 tisuća eura u srpnju 2020., a po završetku programa i napretkom samog proizvoda, Fil Rouge Capital odradio je i naknadno ulaganje od 250 tisuća eura u veljači 2021.

Komentirajte prvi

New Report

Close