Alpha Adriatic ispunila ključni uvjet, ide druga šansa u poslovanju

Autor: Suzana Varošanec , 24. veljača 2021. u 22:00
Poticaji s tržišta zasad dolaze u vidu započetog oporavka vozarina za suhe terete/GORAN KOVAČIĆ/PIXSELL

U roku od 60 dana imali su uvjetovanu financijsku obvezu za ostvarenje vjerovničkih otpisa iz PSN-a, od 89,776 milijuna kuna, od čega se najviše tiče obveza prema dvjema bankama. I to su uredno realizirali.

Rješavanjem svog statusa kroz okvir već potvrđenog predstečajnoga sporazuma, a potom ispunjenjem novčane obveze kojom je uvjetovan otpust sa strane vjerovnika, pulska Alpha Adriatic kao bivša Uljanik plovidba, ostvarila je pretpostavke za daljnji razvoj društva, s težištem na jačanju segmenta usluga upravljanja brodovima na ime i za račun trećih osoba, kako se čini pod utegom vlastitih financijskih kapaciteta.

Nakon što je predstečajni sporazum stekao svojstvo pravomoćnosti, u roku od 60 dana imali su uvjetovanu financijsku obvezu za ostvarenje vjerovničkih otpisa iz PSN-a, od 89,776 milijuna kuna, od čega se najviše tiče obveza prema dvjema bankama.

Sve je uredno podmireno, kako su izvijestili preko Zagrebačke burze, iz kombinacije vlastitih sredstava i financijskog aranžmana s društvom kćeri i zajmodavcem ACT Maritime LLC.

Kao znak povjerenja investitora i financijera u buduće poslovanje tvrtke i istoimene Grupe, u Alpha Adriaticu još ističu potvrdu predanosti ispunjenju svih zadanih poslovnih ciljeva i preuzetih obveza, koju su ovime dobili, čime zapravo kreće njihova druga šansa u poslovanju, uz dozvolu vjerovnika i s ukazanim povjerenjem financijera.

Za veliki teret koji nose, primarno vraćanje dugova sljedećih 5 godina, a šire gledano u kontekstu bivših događanja vezano za Uljanik grupu, aktivnosti u cilju ispunjenja svih obveza, generirat će iz flote zadržane u istom opsegu. Pod upravljanjem imaju 8 brodova od čega pola u (su)vlasništvu.

Glavni klijent te pouzdani parter ostaje norveška Champion grupa. Poticaji s tržišta zasad dolaze u vidu započetog oporavka vozarina za suhe terete, dok za tankersko tržište postaje naznake mogućeg oporavka tek u drugom polugodištu.

Komentirajte prvi

New Report

Close