Nastup Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na Turističkom sajmu u Beogradu, održanom prošloga tjedna, bio je više nego skroman.
Doznajemo da je štand HTZ-a na samo 20 kvadrata bio gotovo skriven od pogleda. Svi koji su željeli vidjeti što Hrvatska nudi ove godine dobro su se namučili tražeći ga. Jedini izlagač iz Hrvatske koji se istaknuo bio je zagrebački Hotel Palace, za čiji je štand dobar dio posjetitelja mislio da zapravo predstavlja Hrvatsku. Kazali su nam to srpski turistički profesionalci koji su neugodno iznenađeni ne samo skromnim hrvatskim nastupom, već i dojmom da je Hrvatska odustala od srpskoga emitivnog tržišta. To i nije daleko od istine sudeći prema ambicijama koje su nam otkrili u HTZ-u, kojem je cilj obraniti prošlogodišnje brojke, odnosno nastaviti s trendom rasta turističkog prometa iz Srbije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Zašto se brišu postovi u kojem sam naveo primjere zašto Hrvatska nije sigurna destinacija.
Pa bolje da turisti znaju da mogu biti vrlo lako ubijeni i opljačkani u Hrvatskoj.
Bedastoce da Hrvatska nije sigurna. Pa bas sigurnost je jedan od najvećih aduta hrvatskog turizma pogotovo u današnje vrijeme. Svaki turist pa i iz Srbije siguran je koliko i domaći i prijeti mu jedino dzeparenje,torbicarenje…dakle klasika. Hrvatska je dakle dosadna ali sigurna destinacija! A kad odeš u Tunis ili Egipat i slično nisi 100% siguran da nećeš osvanut na svim svjetskim medijima u narančastom odijelu jer su te zemlje realno nesigurne!
u srbiji je ove godine hit albanija.
Uključite se u raspravu