Ajmo biti bolji od drugih u Hrvatskoj

Autor: Sponzorirani članak , 08. travanj 2015. u 09:04
Foto: Thinkstock

U biznisu, a općenito i u životu, uglavnom je za postizanje uspjeha potrebna strategija. Bez pomno osmišljenog plana što i kada učiniti teško da možemo uspjeti.

U biznisu, a općenito i u životu, uglavnom je za postizanje uspjeha potrebna strategija. Bez pomno osmišljenog plana što i kada učiniti teško da možemo uspjeti.

Poslovni uspjeh ćemo ostvariti kada se realiziraju sve ili barem većina točaka iz naše strategije. Jedna od tih točaka je svakako osmišljavnje branda našeg proizvoda koji nudimo kupcima, potencijalnim poslovnim partnerima i investitorima.

No, i za brand, kao i za svaki drugi segment u poslovanju, potrebna je strategija.

"Važnost brandiranja proizvoda u Hrvatskoj još uvijek nije dovoljno prepoznata. Ljudi moraju znati da je za poslovni uspjeh važno na najbolji mogući način prezentirati proizvod, a brandiranje proizvoda svakako je jedan od segmenata toga. Na tržištu vlada velika konkurencija te je ono preplavljeno stranim brandovima. Stranci za razliku od nas, o tome vode brigu već godinama. Stoga je važno usvojiti znanja kako bi od proizvoda mogli napraviti brand i biti privlačniji od drugih", naglašava Karlo Stojčević iz RedPointa.

Možete imati odličan proizvod, no to opet ne znači da imate brand. Brand je ono što odvaja vaš proizvod od drugih i čini ga privlačnijim onima kojima ga želite plasirati.

"Ovaj seminar namijenjen je marketinškim stručnjacima, ali i pojedincima koji možda ne znaju što napraviti sa svojim brandom. Na jednostavan način ćemo u nekoliko sati pojasniti što je sve potrebno napraviti kako bi se brand plasirao na tržište u Hrvatskoj", dodaje Stojčević.

Seminar je namijenjen vlasnicima ili direktorima poduzeća, direktorima marketinga, direktorima marketinških komunikacija, brand managerima i specialistima bez obzira na veličinu poduzeća, tržišnu “starost” brandova ili kategoriju djelatnosti.

Više informacija i prijavnicu možete naći ovdje.

New Report

Close