Iza sukoba u Udruzi hrvatskih putničkih agencija (UHPA), koji je eskalirao isključenjem četiriju agencija, dobrim dijelom krije se borba za tržište školskih putovanja, i to u okolnostima upitno uspješnih pokušaja uvođenje reda u tom financijski izdašnom segmentu.
Prema procjenama UHPA-e, jer službeni podaci ne postoje, tržište školskih putovanja u Hrvatskoj vrijedno je oko 20 milijuna eura ili oko 150 milijuna kuna, a prihod od školskih ekskurzija čini većinu prihoda koji agencije ostvaruju od domaćih gostiju. Tržište uglavnom ne funkcionira na zdravim osnovama i često se povezivalo s korupcijom, darovima ravnateljma i nastavnicima kao nagradama za angažman pojedinih agencija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kod nas su sluzbeno autorizirani karteli normalna stvar pa se ne cudim ovoj vijesti
Uključite se u raspravu