Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Adris nije razmatrao mogućnost kupnje LRH

Autor: Marija Crnjak
10. prosinac 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: D. Puklavec/PIXSELL

Demantij iz Rovinja.

Adris grupa demantirala je u četvrtak objave o interesu za kupnju hotelske kuće Liburnia Riviera Hoteli od SN Holdinga.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Točno je da Adris grupa u razdoblju 2016.-2018. namjerava investirati više od četiri milijarde kuna, od čega u turizam 1,4 milijarde. Naša ulaganja usmjerena su u destinaciju Rovinj (hoteli Valdaliso i Park…), ali razmatramo i mogućnosti ulaganja u druge atraktivne destinacije. Što se pak tiče navedenog slučaja, napominjemo da nismo razmatrali takvu mogućnost", glasi odgovor iz Adrisa na naš upit o mogućim akvizicijama o kojima se spekulira. LRH je naime u srijedu na burzi objavila predviđanja poslovanja do 2020., u što ulaze i nova ulaganja, a poznato je da većinski vlasnik SN Holding prodaje 60 posto udjela u hotelskoj kompaniji.  

Adris grupa demantirala je u četvrtak objave o interesu za kupnju hotelske kuće Liburnia Riviera Hoteli od SN Holdinga.

"Točno je da Adris grupa u razdoblju 2016.-2018. namjerava investirati više od četiri milijarde kuna, od čega u turizam 1,4 milijarde. Naša ulaganja usmjerena su u destinaciju Rovinj (hoteli Valdaliso i Park…), ali razmatramo i mogućnosti ulaganja u druge atraktivne destinacije. Što se pak tiče navedenog slučaja, napominjemo da nismo razmatrali takvu mogućnost", glasi odgovor iz Adrisa na naš upit o mogućim akvizicijama o kojima se spekulira. LRH je naime u srijedu na burzi objavila predviđanja poslovanja do 2020., u što ulaze i nova ulaganja, a poznato je da većinski vlasnik SN Holding prodaje 60 posto udjela u hotelskoj kompaniji.  

Autor: Marija Crnjak
10. prosinac 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

svaki veliki posao, koji se zeli obaviti uspjesno, obavija se u tisini, bez medijskih nagadjanja i uz stalno poricanje da se ista takvo dogadja.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close