Adria Luxury Summit, regionalna premium B2B konferencija koja okuplja domaće i internacionalne vizionare te predstavnike lidere vodećih kompanija u Hrvatskoj i okruženju, po drugi put održat će se u Zagrebu 12. studenoga u hotelu Esplanade, Kao i prošle godine, kada su na summitu gostovali predstavnici globalnih tvrtki poput Jimmy Chooa, Sotheby’s Real Estatea, Moëta Hennessyja te drugih, i ove summit predstavlja vizije, ideje i prakse u luxury segmentu regije te kroz odabrane teme i paneliste donosi uvid u najnovije trendove poslovanja premium brendova.
Izabela Vrtar, glavna urednica Adria Luxury Society magazina u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o temama koje otvara ovogodišnji summit, očekivanjima i izazovima s kojima su se susreli u pripremi ovogodišnjeg izdanja te komentira koliko je luxury segment ponude razvijen na domaćem tržištu i gdje vidi prilike i mogućnosti jačeg razvoja i privlačenja investitora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu