Negdje u ranu jesen 2005. godine, tadašnji vlasnik Poslovnog dnevnika donio je stratešku odluku o pokretanju portala poslovni.hr. Od tada do danas puno se toga promijenilo, ali jedno je ostalo isto – želimo biti ključno mjesto za poslovne ljude. Štoviše, želimo progovarati ono o čemu se toliko šuti u javnom prostoru – brojnim poslovnim uspjesima domaćih poduzetnika, pogotovo onih mlađe generacije, široj javnosti potpuno nepoznatih.
Zajednica koja nas sada prati velika je i važna i prema njima imamo obavezu proizvodnje još kvalitetnijeg sadržaja. Jedino to može biti jamstvo još boljeg pozicioniranja na medijskoj sceni, vodeći računa o tome da nam konkurencija nisu samo mediji već i društvene mreže. Budemo li i dalje inzistirali na kvaliteti i širini sadržaja, uspjeh ne bi smio izostati. A za ovu smo prigodu prikupili izjave nekih od najistaknutijih ljudi domaće poslovne zajednice koji su pristali podijeliti svoja razmišljanja o Poslovnom.hr.
Matija Žulj, osnivač i direktor tvrtke AGRIVI:
“Poslovni mediji poput Poslovnog dnevnika od ključne su važnosti jer stvaraju most između poslovnih inovatora i društva, a upravo se na tim mostovima rađa napredak. U vremenu ubrzanih promjena, važno je imati medij koji razumije poduzetnički ekosustav i daje glas inovacijama koje mijenjaju gospodarstvo. Zato je iznimno važno da Poslovni.hr postoji u našoj zajednici jer povezuje poslovne lidere, otvara prostor konstruktivnim raspravama i potiče razvoj poduzetničke kulture. Poslovni.hr pratim jer dosljedno donosi relevantne, provjerene i dubinski analizirane informacije koje su nužne za donošenje kvalitetnih poslovnih odluka. Također, naša je suradnja do sada bila vrlo profesionalna i obostrano poticajna; kroz njihove objave dobili smo priliku približiti važnost digitalne transformacije poljoprivrede široj poslovnoj javnosti. Cijenimo njihovu uredničku ozbiljnost i sposobnost da kompleksne teme prenesu jasno i razumljivo. Čestitam portalu Poslovnog na 20 godina predanog rada i vjerujem da će i ubuduće biti pokretač pozitivnih promjena u hrvatskom gospodarstvu”.

Gordan Kolak, predsjednik Uprave KONČARA:
“Velika čestitka portalu poslovni.hr na 20 godina stvaranja prostora za kvalitetnu poslovnu komunikaciju. U vremenu kada je povjerenje u medije često na kušnji, iznimno je važno imati pouzdane izvore koji nude provjerene informacije. Poslovni.hr je upravo takav – medij koji prati trendove, otvara važne teme i često prenosi uspjehe hrvatskog gospodarstva, što je ključno za jačanje optimizma i poduzetničkog mindseta. Želimo vam još puno uspješnih godina i inspirativnih priča!”.

Ivana Gažić, predsjednica Uprave Zagrebačke burze:
“Poslovni dnevnik kao jedine dnevne poslovne novine neupitno ima vrlo važnu ulogu u hrvatskom gospodarstvu dok je njihov doprinos vidljiv na više razina. Svakodnevno donosi provjerene i stručne informacije koje pomažu poduzetnicima, menadžerima i investitorima da donose bolje poslovne odluke. Kroz detaljne analize, komentare stručnjaka i praćenje tržišnih trendova pruža dublje razumijevanje ekonomskih kretanja u Hrvatskoj i svijetu. Kroz konferencije, edukacije i projekte potiče razmjenu iskustava i jača povezanost različitih sudionika poslovnog okruženja. Poslovni.hr kao vodeći “business” portal u Hrvatskoj omogućuje brzu i jednostavnu dostupnost najnovijih vijesti. Svojim profesionalnim pristupom doprinosi razvoju poduzetničke kulture i općem razumijevanju gospodarskih tema u društvu. Ovim putem čestitam vam na velikom jubileju i od srca vam želim još mnogo uspješnih godina, novih ideja te nastavak uspješnog poslovanja s istim entuzijazmom s kojim ste izgradili svoj ugled”.

Dalibor Ćubela, predsjednik Uprave Zagrebačke banke:
“Poslovni.hr već dva desetljeća predstavlja ključnu platformu za informiranje i povezivanje poslovne zajednice, potičući raspravu o najvažnijim gospodarskim temama. Njegova uloga u povezivanju gospodarstvenika i otvaranju prostora za analizu ekonomskih trendova čini ga neizostavnim dijelom moje svakodnevnice. Posebno cijenim visoku razinu stručnosti autora, jer kvalitetno novinarstvo zahtijeva duboko razumijevanje kompleksnih gospodarskih i financijskih pitanja. Vjerujem da će Poslovni.hr i u budućnosti nastaviti biti relevantan glas koji oblikuje poslovnu zajednicu i pruža kvalitetan i aktualan sadržaj.”

Dinko Lucić, predsjednik Uprave PBZ-a
“Poslovni.hr za mene osobno predstavlja jedan od ključnih i svakodnevnih izvora informiranja, osobito kada je riječ o gospodarskim temama i trendovima koji oblikuju naše poslovno okruženje. U današnjim okolnostima, kada do nas lako dopiru brojne informacije iz različitih izvora i upitne vjerodostojnosti, još je važnije imati medije poput poslovnog.hr, pouzdane i profesionalne. Analitički pristup, provjerene informacije i fokus na relevantne teme i sektore, osobito financije, čine ga i neizostavnim alatom za poslovne ljude. Ono što poslovni.hr posebno izdvaja na hrvatskoj medijskoj sceni jest njegova objektivnost, nepristranost, izbjegavanje senzacionalizma te sposobnost da složene teme prikaže jasno i razumljivo poslovnoj, ali i široj zajednici, što mu daje i edukativnu dimenziju. Uz aktualne vijesti, posebno cijenim rubrike s komentarima stručnjaka i inspirativnim pričama o uspjehu, jer potiču razmjenu ideja i promoviraju pozitivne primjere iz poduzetništva. Poslovni dnevnik nije samo izvor informacija – to je platforma koja pomaže bolje razumjeti tržište i predvidjeti nadolazeće trendove. Ovom prigodom čestitam portalu Poslovni.hr na 20. obljetnici uspješnog djelovanja”.
Mislav Balković, predsjednik HUP-a
“Mediji se danas nalaze na velikoj prekretnici – s jedne strane oni su nam jedina brana od lažnih informacija i vijesti koje kolaju neprovjerene javnim prostorom nevjerojatnom brzinom, dok se s druge strane mnogi od njih bore za vlastiti opstanak u moru konkurencije digitalnih kanala. Već dugi niz godina pratim Poslovni dnevnik jer pruža kvalitetne, pravovremene i jasno strukturirane informacije o gospodarskim trendovima koji oblikuju naše tržište i društvo. Danas je više nego ikad vrijedno imati medij koji analizu temelji na činjenicama, stručnosti i odgovornom novinarstvu. Poslovni.hr već dvadeset godina uspijeva biti relevantan sugovornik poslovnoj zajednici, poticati raspravu i otvarati teme koje su ključne za razvoj hrvatskog gospodarstva i na tome vam od srca čestitam!”
Dejan Turk, predsjednik Uprave A1 Hrvatske:
“Čestitam Poslovnom dnevniku na 20 godina portala koji je tijekom godina postao obavezna adresa za sve koji ozbiljno prate gospodarstvo. U industriji kao što je telekom, gdje se stvari mijenjaju iz dana u dan, važno je imati izvor koji razumije kontekst i prenosi ga jasno i s integritetom. Zato redovito čitam poslovni.hr, portal koji daje konkretne informacije o trendovima u Hrvatskoj i regiji. Njihov sadržaj realno pomaže u donošenju informiranih odluka, čestitke redakciji na radu koji ima stvarni utjecaj”.

Adrian Ježina, predsjednik Uprave Telemacha:
“U okruženju koje se mijenja iz dana u dan, važno mi je imati pouzdan izvor koji jasno i stručno obrađuje ekonomske teme. Poslovni je za mene sigurno odredište kada želim kvalitetne informacije iz svijeta biznisa, stavljene u širi kontekst važan za njihovo razumijevanje. Pratim ga već godinama, u tiskanom i digitalnom izdanju, i mogu povtrditi da njegova kvaliteta s godinama samo raste. Riječ je o mediju koji je postavio te i dalje podiže standarde poslovnog izvještavanja”.
Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba:
“Cijenim Poslovni.hr zbog njegovog analitičkog pristupa i kvalitetnih komentara koji pomažu razumjeti širi ekonomski kontekst i ključne tržišne trendove. Posebno mi je drago što već 20 godina uspješno gradite povjerenje svojih čitatelja dosljednošću, relevantnošću i profesionalnošću. U vremenu brzih promjena, takav pouzdan izvor informacija iznimno je vrijedan, kako za poslovnu zajednicu, tako i za sektor turizma. Čestitam Poslovnom.hr ovaj značajan jubilej te želim još mnogo uspješnih godina profesionalnog i vjerodostojnog djelovanja”.

Ante Grbeša, direktor tvrtke FlixBus za Hrvatsku i regiju:
“U poslovnom svijetu važno je imati medij kojem vjeruješ i koji donosi provjerene činjenice, kvalitetne analize i širu sliku, a Poslovni.hr je upravo takav izvor: pouzdan, fokusiran i profesionalan. Kao netko tko radi u sektoru mobilnosti, posebno cijenim kontinuitet praćenja prometnih, infrastrukturnih i regulatornih tema. Poslovni.hr uspijeva povezati dnevne vijesti s dugoročnim trendovima i dati kontekst koji olakšava razumijevanje svih promjena koje utječu na tržište, ekonomiju i poslovno okruženje. Dvadeset godina takve konzistentnosti nije mala stvar i drago mi je što sam dio zajednice i poslovnog odnosa s medijem koji je postao referentna točka poslovne zajednice”.
Jasmin Bajić, Croatia Airlines
“Poslovni.hr čitam jer mi poput radara osigurava svakodnevno jasan, strukturiran i relevantan uvid u ekonomske trendove i poslovne prilike koje oblikuju hrvatsko i regionalno tržište. U vremenu brzih promjena i globalnih izazova, važno je oslanjati se na provjerene, strukturirane i analitične informacije koje su kvalitetna podrška donošenju utemeljenih odluka. U svom radu vodim se načelom da je kvalitetna i pravodobna informacija temelj uspješnog poslovanja. Poslovni dnevnik svojim sadržajem spaja aktualnost, stručnost i širu viziju razvoja gospodarstva, informira, ali i potiče nove ideje te odgovorno promišljanje o budućnosti hrvatskog poslovnog okruženja”.
Stjepan Orešković, Bosqar Invest
“Poslovni.hr je doista važan medij za sve koji govore jezikom budućnosti, poduzetništva i znanosti. Tko je u trenutku njegova nastanka mogao predvidjeti takvu budućnost? “Budućnost ne možemo predvidjeti, ali je možemo stvoriti”, rekao je Peter Drucker. Nadam se da će Poslovni.hr i njegovi autori ostati kompas kojim tražimo održivu budućnost i koji pomaže da se ne izgubimo u oceanima ludosti i neznanja”.
Vedran Šupuković, predsjednik RK Zagreb
“U čast okrugle 20. obljetnice portala Poslovni.hr moram bez imalo pretencioznosti istaknuti da je riječ o najboljem hrvatskom poslovno-gospodarstvenom informatoru koji na svakodnevnoj razini oplemenjuje naš medijski prostor svim novitetima iz svih sektora gospodarstva na iznimno dostupan, decentan način, dovoljno pojednostavljen za prosječnog poznavatelja gospodarskih prilika, a opet suptilan i sofisticiran za profesionalce. Budući da sam imao i imam prigodu u kontinuitetu surađivati s urednicima i autorima Poslovni.hr ne mogu, a ne reći da je riječ o profesionalcima najviše razine, iznimno istančanog osjećaja i za ljude koji su nositelji najviših upravljačkih i nadzornih funkcija u tvrtkama, organizacijama, zavodima, upravnim vijećima, državnim uredima, ministarstvima, kao i za same čitatelje, bilo da redovito čitaju Poslovni.hr, bilo povremeno. Također moram naglasiti maksimalno afirmativnu ulogu kad je u pitanju potpora svim pozitivnim inicijativama koje imaju za cilj boljitak u bilo kojoj sferi društvenog života, što je iznimno važna uloga za medij takve vrste. Kao čovjek s dugogodišnjim iskustvom u upravljačkim strukturama u trgovačkim društvima iz različitih sektora gospodarstva, a zatim i sportskog menadžmenta, uvijek sam Poslovni.hr doživljavao kao prijateljski medij koji je maksimalno fokusiran na pomoć svima uz cijeli niz odrađenih akcija koje su imale za cilj altruističko djelovanje medija uvažavajući potrebe prosječnog hrvatskog čovjeka. I za to zaslužuju osobiti naklon”.
Vladislav Veselica, član Uprave Janafa:
“Čestitam redakciji Poslovnog dnevnika, svim sadašnjim i bivšim novinarima i urednicima, na 20 godina djelovanja portala Poslovni.hr. Koristim priliku kako bih vam zahvalio na dosljednoj potpori koju tijekom protekla dva desetljeća pružate hrvatskoj poslovnoj zajednici, razvoju gospodarstva i osnaživanju naše poslovne kulture. Vaš medij koristim praktički svakodnevno kako bih se informirao o najvažnijim poslovnim događanjima, ali i dobio ono nešto više, uvid u razmišljanja drugih poslovnih lidera, kojima vaše kolumne i intervjui obiluju. Zahvaljujući vašoj potpori, i JANAF je imao priliku pred širom javnošću iznijeti svoje vizije, uspjehe i planove za budućnost, na čemu sam vam iskreno zahvalan. Od srca želim čim više ovakvih obljetnica i nastavite samo hrabro s izvještavanjem po kakvom ste prepoznati.”
Josip Komar, Westgate Group:
“Poslovni.hr pratim dugi niz godina jer je to medij koji najdosljednije i najpreciznije prati investicijski i razvojni puls hrvatskog gospodarstva. U vremenu kad se Split ubrzano transformira, posebno mi je važan izvor koji donosi jasnu analitiku, vjerodostojne informacije i širi kontekst ekonomskih kretanja. Poslovni je među rijetkima koji razumiju što znači dugoročno ulaganje i kako takvi projekti mijenjaju lice destinacije. Kao investitoru, važno mi je medijsko okruženje koje cijeni strateško razmišljanje, a ne kratkoročne efekte. Zato ga čitam svakodnevno i smatram neizostavnim alatom u poslovnom odlučivanju. Redakciji čestitam na 20 godina predanosti ekonomskom novinarstvu”.

Filip Rogošić, vlasnik Luke Split d.d.:
“Poslovni.hr već 20 godina čvrsto drži poziciju medija koji razumije kako funkcionira hrvatsko gospodarstvo u praksi – sektor po sektor, brojku po brojku. Za Luku Split, kao najveće prometno i logističko središte Dalmacije, važno je imati sugovornika koji prepoznaje dugoročne razvojne procese, a ne samo kratke vijesti. Ono što cijenim kod Poslovnog jest sposobnost da prometnu infrastrukturu, investicije i gospodarske politike promatra u kontinuitetu, s jasnim uvidom u njihovu težinu za nacionalni razvoj. U takvom okruženju dobivaš ne samo informaciju, nego i smjer. Zato Poslovni dnevnik ostaje jedno od rijetkih mjesta koje redovito pratim. Redakciji čestitam na dva desetljeća rada i na tome što su ostali medij kojem poslovna zajednica može vjerovati”.

Danko Končar, poduzetnik:
“Već 20 godina Poslovni.hr jedno je od ključnih mjesta na kojem se u Hrvatskoj vodi ozbiljan razgovor o industriji, investicijama i razvoju. Kao investitor koji djeluje u sektorima brodogradnje, turizma i nekretnina, cijenim platformu koja prati strateške procese, a ne samo kratkoročne događaje. Poslovni uspijeva spojiti ekonomsku analitiku i razumijevanje dugoročnih strukturalnih trendova. U njihovim tekstovima često nalazim relevantne uvide koji pomažu boljem pozicioniranju i donošenju odluka. U vremenu brze i površne informacijske buke, pouzdan i stručan medij postaje još važniji. Čestitam redakciji na 20 godina rada i želim im da ostanu jedan od stupova hrvatskog poslovnog ekosustava”.

Franjo Pašalić, vlasnik marine Frapa:
“Poslovni dnevnik jedan je od rijetkih medija koji kontinuirano prati investicije koje mijenjaju hrvatski turizam i obalnu infrastrukturu. Kao netko tko razvija projekte dugogodišnjeg utjecaja, važno mi je okruženje koje razumije širu sliku tržišta, konkurentnosti i vrijednosti destinacije. Poslovni pruža profesionalizam, konzistentnost i dubinu analize. Njihovo praćenje turističkog i investicijskog sektora čini ga nezaobilaznim alatom za planiranje i razvoj. S takvim pristupom, Poslovni je već 20 godina partner svakome tko ozbiljno ulaže u Hrvatsku. Redakciji čestitam jubilej i želim jednaku snagu i u sljedećim desetljećima”.

Natko Vlahović, osnivač i izvršni direktor Vlahović grupe:
“Poslovni.hr već 20 godina postavlja standarde u praćenju javnih politika, regulative i ekonomskih procesa koji oblikuju hrvatsko tržište. Kao netko tko se profesionalno bavi zastupanjem interesa i razvojem javnih politika, cijenim medij koji razumije važnost transparentnih procedura, kvalitetnog zakonodavstva i uključivanja stručne javnosti. Poslovni redovito otvara teme ključne za investicije, poslovnu klimu i gospodarski rast, i to bez senzacionalizma, već argumentirano i stručno. Zato ga pratim svakodnevno i smatram jednim od najvažnijih sugovornika poslovne zajednice. Čestitam redakciji na 20 godina i na doprinosu jačanju hrvatskih institucija i tržišta”.

Mladen Prka, partner i odvjetnik u GGP i partneri odvjetničkom društvu:
“Poslovni.hr posljednjih 20 godina izgradio je reputaciju medija koji pouzdano i profesionalno prati gospodarska i pravna kretanja u Hrvatskoj. U mojem radu posebno je važan izvor koji razumije kompleksnost pravnog okvira, međunarodnih odnosa i poslovnog okruženja. Poslovni odlikuje sposobnost da stručno i jasno interpretira ključne promjene koje utječu na domaće i međunarodne investitore. Zbog takvog pristupa postao je nezaobilazno štivo za sve koji donose odluke u poslovnom i pravnom sektoru. Čestitam redakciji na 20 godina rada i doprinosu profesionalizaciji javnog diskursa u Hrvatskoj”.
