Utjecaj kretanja svjetskih indeksa i cijene nafte na TK Hrvatska

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Utjecaj kretanja svjetskih indeksa i cijene nafte na TK Hrvatska

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Inače na ovu temu, vrlo zanimljivo je mišljenje dao tvorac Incrediblechartsa, g. Twigs. Citat:

The current market melt-down is not a failure of the free market system. It is a failure of market intervention. Markets need strong regulation to curb excesses, as the latest debacle illustrates, but regulation should not interfere with the market’s underlying price-setting mechanism. The invisible hand of the market, as Adam Smith so aptly described it. The root cause of the credit bubble, whose rupturing has decimated the financial sector, is interference with this natural market mechanism which matches borrowers and investors. Suppressing interest rates to artificially low levels created a mis-match, destroying savings, fuelling inflation, encouraging speculation rather than investment in productive assets, and triggering the trade deficit. The fact that this distortion has been allowed to survive and grow for almost three decades attests to the lobbying power of special interest groups and their ability to subvert government to their own ends. The financial sector has benefitted hugely from the credit bubble, but now face their day of judgement. Hopefully the survivors will learn from the mistakes of the past.

[i]"Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi!"[/i]

Amerika ima volatilnost +/- 1,5% u 10 minuta. [shocked]

DNO JE DOTAKNUTO.....Motušić

Veći promet na AIG danas nego na čitavoj hrvatskoj burzi u prvoj polovici 2008
[lol]

Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala

Skupljajte keš!
Skupljajte papiriće i kovanice jer vratiti će se ovo na staro, a i daleko više.
Ovo vam je onih 5 min. u životu. Ponovljena prilika da zgrnete lovu.
Rijetka pojava.

http://finance.yahoo.com/q?s=%5EDJI
95.91 (0.88%) ameri prešli 11 a mi plakali da ce njima biti lose

najgore se svadat s budalom, prvo te spusti na svoju razinu pa te dotuce iskustvom

Jel se zeleni sandi?

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

@LookaBorna

Ako su prognoze Greenspana i osatlih analitičara točne, najgore nas tek čeka.
Ovo zelenilo je jedan od poslijednjih hropaca američke ekonomije.
Tek su propale 4 najveće, idemo dalje.

Ameri nisu u velikom zelenilu, nego tek toliko da pokrpaju malo jučerašnji raspad sistema.

Ma vidi ti njega, ode AIG u plus. S minus 65% u lijep plus, samo u jednom danu…
Ko u američkim filmovima, ali zaprave…

objasni kako je plusu kad je u minusu? koma

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

@LookaBorna

Ako su prognoze Greenspana i osatlih analitičara točne, najgore nas tek čeka.
Ovo zelenilo je jedan od poslijednjih hropaca američke ekonomije.
Tek su propale 4 najveće, idemo dalje.

Ameri nisu u velikom zelenilu, nego tek toliko da pokrpaju malo jučerašnji raspad sistema.

Mislim da bi mogao poći na spavanje za danas si ispunio plan

94 (94,00 poruke dnevno)

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????

objasni kako je plusu kad je u minusu? koma

Gledam uživo, bilo na nekih +2% prije par minuta, sad je opet -10%…

istina [thumbsup]

3:00 pm : The major indices rebound after Bloomberg.com reports its sources said the Fed is reconsidering its stance on helping AIG (AIG 5.09, +0.33), and the company may get a loan package from the Federal Reserve.

Shares of AIG are now posting a gain on the day, after trading down as much as 73.7% to $1.25.

FDIC Chairwoman Blair said banks are safe and sound, according to Reuters. Blair added that insurance funds for deposits will be adequate to absorb any losses.

The S&P 500, Dow and Nasdaq hit fresh session highs. Eight of the ten sectors are posting a gain, with the financial sector up 4.1%.DJ30 +112.65 NASDAQ +14.61 SP500 +13.35 NASDAQ Adv/Vol/Dec 1375/2.47 bln/1426 NYSE Adv/Vol/Dec 1234/1.52 bln/1953

Rješenje se nazire sutra idemo prema 3300 [undecid]

Mislim da bi mogao poći na spavanje za danas si ispunio plan

94 (94,00 poruke dnevno)

Jel to rekord ?

Ma vidi ti njega, ode AIG u plus. S minus 65% u lijep plus, samo u jednom danu…
Ko u američkim filmovima, ali zaprave…

FED dejstvuje…

netko je danas na aigu mogao zaraditi 300% pa se vi mislite …

I love the Smell of Profits in the Morning

New Report

Close