Usporedba kontejnerskih luka u HR

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Usporedba kontejnerskih luka u HR

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)


Dragi perice, ne znam gdje je završio moj post, ali samo sam postavio jednostavno pitanje, a ono glasi:

Da li ćemo vjerovati:

a ) Gradonačelniku Rijeke koji " je izrazio zabrinutost za budućnost riječke luke zbog toga što je u programu hrvatske cestogradnje nula kuna predviđeno za izgradnju ceste D-403 bez koje će Zagrebačko pristanište teško funkcionirati na adekvatan način. "

b ) perici

????????

lp


Ma gle stari,vjeruj ti kome hoćeš al to neće ništa promjeniti jer cijena luke Rijeka puno niže ne može,a isto tako i luke Ploće, jer su obje još uvijek prilično jako i dobro kontrolirane.
Tak da ova vaša prepucavanja nemaju baš i neki smisao,mada pero ipak piše dosta argumentirano i vidi se da čovjek ima i neko znanje,dok ti plavi imaš neko znanje,al čovječe s tim svojim drukerskim pisanjem stvarno pretjeruješ-pa zar ti stvarno nemaš nikakvog pametnijeg posla nego cijele dane ovdje piskarati jedno te iste stvari,hm isprazno mi izgleda takav život,il liječiš neke stare frustracije.
Uglavnom za one koji još imaju keša,mislim da je 4 mjesec zadnji vlak za ulaz u obje luke po ovim cijenama,jer prema mojim info u 5 mjesecu cijena LKRI ide dobrano preko 200 kn,i teško da će se više vratit ispod 200,a gornji targeti su jako visoko postavljeni.I mnogi bi opet mogli ostati zatečeni jakim rastom kao što su bili prošle godine.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)



Dragi perice, ne znam gdje je završio moj post, ali samo sam postavio jednostavno pitanje, a ono glasi:

Da li ćemo vjerovati:

a ) Gradonačelniku Rijeke koji " je izrazio zabrinutost za budućnost riječke luke zbog toga što je u programu hrvatske cestogradnje nula kuna predviđeno za izgradnju ceste D-403 bez koje će Zagrebačko pristanište teško funkcionirati na adekvatan način. "

b ) perici

????????

lp


Ma gle stari,vjeruj ti kome hoćeš al to neće ništa promjeniti jer cijena luke Rijeka puno niže ne može,a isto tako i luke Ploće, jer su obje još uvijek prilično jako i dobro kontrolirane.
Tak da ova vaša prepucavanja nemaju baš i neki smisao,mada pero ipak piše dosta argumentirano i vidi se da čovjek ima i neko znanje,dok ti plavi imaš neko znanje,al čovječe s tim svojim drukerskim pisanjem stvarno pretjeruješ-pa zar ti stvarno nemaš nikakvog pametnijeg posla nego cijele dane ovdje piskarati jedno te iste stvari,hm isprazno mi izgleda takav život,il liječiš neke stare frustracije.
Uglavnom za one koji još imaju keša,mislim da je 4 mjesec zadnji vlak za ulaz u obje luke po ovim cijenama,jer prema mojim info u 5 mjesecu cijena LKRI ide dobrano preko 200 kn,i teško da će se više vratit ispod 200,a gornji targeti su jako visoko postavljeni.
[/quote]

Napadaš druge da drukaju a šta je ovo "u 5 mjesecu cijena LKRI ide dobrano preko 200 kn".
Nego izlistaj ti nama sve dionice koje će do 5-tog mj. ostvariti rast od 30% pa ćemo svi bit "extrem-no" puni ko brod.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)




Dragi perice, ne znam gdje je završio moj post, ali samo sam postavio jednostavno pitanje, a ono glasi:

Da li ćemo vjerovati:

a ) Gradonačelniku Rijeke koji " je izrazio zabrinutost za budućnost riječke luke zbog toga što je u programu hrvatske cestogradnje nula kuna predviđeno za izgradnju ceste D-403 bez koje će Zagrebačko pristanište teško funkcionirati na adekvatan način. "

b ) perici

????????

lp


Ma gle stari,vjeruj ti kome hoćeš al to neće ništa promjeniti jer cijena luke Rijeka puno niže ne može,a isto tako i luke Ploće, jer su obje još uvijek prilično jako i dobro kontrolirane.
Tak da ova vaša prepucavanja nemaju baš i neki smisao,mada pero ipak piše dosta argumentirano i vidi se da čovjek ima i neko znanje,dok ti plavi imaš neko znanje,al čovječe s tim svojim drukerskim pisanjem stvarno pretjeruješ-pa zar ti stvarno nemaš nikakvog pametnijeg posla nego cijele dane ovdje piskarati jedno te iste stvari,hm isprazno mi izgleda takav život,il liječiš neke stare frustracije.
Uglavnom za one koji još imaju keša,mislim da je 4 mjesec zadnji vlak za ulaz u obje luke po ovim cijenama,jer prema mojim info u 5 mjesecu cijena LKRI ide dobrano preko 200 kn,i teško da će se više vratit ispod 200,a gornji targeti su jako visoko postavljeni.
[/quote]

Napadaš druge da drukaju a šta je ovo "u 5 mjesecu cijena LKRI ide dobrano preko 200 kn".
Nego izlistaj ti nama sve dionice koje će do 5-tog mj. ostvariti rast od 30% pa ćemo svi bit "extrem-no" puni ko brod.

[/quote]
Sorry ak je ovo ispalo kao druk,al nije mi to bila namjera.Namjera mi je bila samo upozoriti one male naivne dioničare koji su i prošle godine u ovo doba prodavali ovu dionicu po cijenama nižim i od 100 kn, baš možda i zbog ovakvih negativnih drukanja bez realnih argumenata,a onda su poslije kad je dionica krenula strmo gore mogli samo gledati i pitati se što im je to trebalo.
Btw, do 5mj. vjerojatno neće skoro nijedna ostvariti rast od 30%,al do 6mj. mislim da ih ima podosta,ak ne 30%,onda barem 20% .

http://www.business.hr/hr/Naslovnica/Politika/VIDEO-Cacic-predstavio-cetiri-poluge-Pali-smo-ispod-povrsine-vode

" Zbog atraktivnog tržišta i lokacije nužno je, ističe, iskoristiti i hrvatske prednosti luka za ugljen, termoelektrana Plomin i Ploče "

" Čačić je istaknuo i da Hrvatska mora iskoristiti svoj geostrateški položaj i kvalitetnim projektima privući investicije za rekonstrukciju željezničkog koridora X između Europe i Orijenta, kao i koridora Vb Budimpešta-Rijeka, izgradnjom ravničarske pruge do riječke luke i vezom s Krkom. Ukupna investicija kretala bi se do 4,5 milijardi eura, od čega bi 85 posto bilo iz EU fondova, a 15 posto iz Hrvatske "

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

mislim da bi ovu temu trebalo nazvati:

Preporuka i potencijali kontejnerskih luka u HR
[thumbsup]

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

Malo o konkurenciji, ponajprije vezano za Luku Ploče.

Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić najavio je da će Srbija sudjelovati na ponovljenom natječaju, a stručnjaci za investicije kažu da je odluka da se ne sudjeluje očekivana, jer Srbija za to nema ekonomski interes. Stručnjak za investicije Mahmut Bušatlija za Deutsche Welle kaže:
Jasno je da Luka Bar zavisi od jedinog kontakta sa svojim zaleđem, odnosno sa prugom Beograd – Bar, a ni Srbija ni Crna Gora ne obraćaju pažnju na to da prugu treba dovesti u red, da bi Luka mogla funkcionirati. Bojao sam se da politika ne bude odlučila, ali očigledno zahvaljujući krizi nije se ušlo u još jednu avanturu da se državnim novcem uđe u još jedan neprofitan posao", kaže Bušatlija.

I ekonomista Milan Kovačević za Deutsche Welle ocjenjuje da je potrebno puno napraviti kako bi Luka Bar bila atraktivnija za potencijalne partnere:
“Teško je reći što je to u ovom slučaju srpski interes, a sigurno nije da se uzimaju državni novci i kupuje Luka. Mrkonjić je rekao da to nije namjera, pitanje je da li su poslovni ljudi iz Srbije mogli naći interes i je li to za njih profitabilno. Očigledno je da nisu“, smatra je Kovačević.

Jedan od koordinatora srpskog konzorcija koji je trebao sudjelovati na natječaju, vlasnik MK Grupe, Miodrag Kostić je podgoričkim "Vijestima" rekao da je natječaj prekratko trajao.
Djelom problem vidi u ekonomskoj krizi, te da su kompanije okupljene unutar konzorcija imale različita očekivanja od natječaja. Kostić je zaključio da je izuzetno ekonomski opravdano da Srbija ima izlaz na more, odnosno da sebi osigura alternativne pravce izlaska na more. I ministar infrastrukture Srbije Milutin Mrkonjić je ocijenio da je natječaj bio ishitreno raspisan i najavio da će Srbija sudjelovati na ponovljenom natječaju.

Preko gatova barske luke se sada izvozi svega oko sedam do osam posto izvoza iz Srbije, dok su prometne veze te luke sa Srbijom loše. Srbija mnogo više koristi luke Kopar i Konstancu, do kojih se, iako su dalje, znatno brže stiže. Pa ipak čudno da se niko nije prijavio?

Sa druge strane za profesora Predraga Ivanovića, predsjednika odbora direktora AD Luke Bar, nesudjelovanje kompanija i konzorcija koji su pokazali interes za kupovnu najvrijednijeg dijela Luke Bar predstavlja iznenađenje koje tumači kao posledicu ekonomske krize, koja je pogodila upravo pomorski promet.
Profesor Ivanović očekuje da će u narednoj fazi, odnosno nakon raspisivanja novog natječaja biti osiguran strateški partner. Pored gospodarske krize, Ivanović navodi i druge probleme sa kojima se Luka Bar suočava.

Luka Bar posluje sa gubicima, tehnički i tehnološki znatno zaostaje za konkurencijom na Jadranu, ima bar trećinu viška zaposlenih, a svoje kapacitete koristi sa oko 50 posto.
Godišnje se pretovari nešto više od dva milijuna tona tereta, što iznosi sedam puta manje nego u Luci Kopar ili dva puta manje nego u lukama Rijeka i Ploče.

Prilikom podijele tvrtke, oko 800 zaposlenih je prebačeno u novu kompaniju Kontejnerski terminal i generalni tereti, a to je bar tri puta više nego što je zaista potrebno. Analitičari ocjenjuju da je to veliko opterećenje za proces privatizacije i da će svaki ozbiljni strateški partner dobro razmisliti želi li doći u luku i rješavati socijalne i političke probleme koji će mu kao „vruć krumpir" biti predani u ruke.
Pojedini analitičari tvrde i da je vlada zakasnila sa privatizacijom i da će se Luka teško vratiti na europsku kartu.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/srbija-odustaje-od-luke-bar-kao-izlaska-na-more%3f,73109.html
Go LKRI. [thumbsup]

Luka Brod postat će najveća riječna luka
U brodsku Luku će se željeznicom i cestom slijevati kontejneri iz luka Ploče i Rijeka za destinacije na plovnom putu Save i Dunava
Vaš link

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

http://www.vjesnik.hr/html/2010/04/24/Clanak.asp?r=gos&c=5

" Pola milijarde eura za gospodarski primat na Jadranu "

" Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, planirana ulaganja u šest navedenih domaćih luka od međunarodnoga gospodarskog značenja za Hrvatsku, u razdoblju od 2006. do 2013. godine, iznose 531 milijun eura.
Po lukama to iznosi: Rijeka 170 milijuna eura, Zadar 140 milijuna, Ploče 114 milijuna, Dubrovnik 55 milijuna, Split 40 milijuna i Šibenik 12 milijuna eura. "

” Pola milijarde eura za gospodarski primat na Jadranu
Ulaganja u razvoj luka i prometnica koje iz naše zemlje vode u svijet brže se vrate, nego ulaganja u mnoge druge djelatnosti
Stalnu kontejnersku brodsku liniju između Rijeke i Dalekog istoka uspostavio je kineski brodar Cosco, jedan od najvećih na svijetu
S obzirom na pomorsku orijentaciju Republike Hrvatske, luke Rijeka, Zadar, Šibenik, Split, Ploče i Dubrovnik od osobitog su značenja za gospodarstvo naše zemlje, a prema njima se sve više opet okreću i zemlje iz našeg bližeg i daljeg zaleđa – od BiH i Srbije do Slovačke, Češke, Mađarske, istočne Austrije te Bavarske i južne Poljske, što znači otvaranje puta roba prema Rusiji i Ukrajini.
Brodari i trgovci traže kraće i jeftinije putove za prijevoz roba, jer nema više dogovorne ekonomije, pa sjevernojadranske luke uzimaju sve više terete sjevernoeuropskim lukama. Iako, da ne bude zablude, sve sjevernojadranske luke – Rijeka, Kopar, Trst i Venecija – nemaju zajedno više pretovara roba od jedne srednje jake sjevernoeuropske luke. Prema podacima Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, planirana ulaganja u šest navedenih domaćih luka od međunarodnoga gospodarskog značenja za Hrvatsku, u razdoblju od 2006. do 2013. godine, iznose 531 milijun eura.
Po lukama to iznosi: Rijeka 170 milijuna eura, Zadar 140 milijuna, Ploče 114 milijuna, Dubrovnik 55 milijuna, Split 40 milijuna i Šibenik 12 milijuna eura. Ulaganja u razvoj lučke infrastrukture i prometnica koje iz naše zemlje vode u svijet brže se vrate, nego ulaganja u mnoge druge djelatnosti. Primjerice, prijevoz jednog kontejnera s robom od Kine do Mađarske preko riječke luke, po cijeni od 1000 dolara, donosi našoj luci zaradu od 100 dolara, a ostalo podijele ostali na tom prometnom pravcu: od brodara do kopnenih prijevoznika (željeznica, kamioni) te špeditera, carine, policije… Da ne nabrajamo zaradu od cestarina, prodaje goriva, ugostiteljskih usluga…
Koliko je isplativo ulaganje u modernizaciju lučke infrastrukture, najbolje se vidi na riječkom primjeru, gdje je pretovar kontejnera porastao sa 15.000 TEU-a 2002. godine na rekordnih 170.000 2008., uz smanjenje za 30.000 TEU-a u 2009., uzrokovano svjetskom recesijom. No, dalekoistočno tržište se oporavlja, o čemu svjedoči i to da je lani stalnu kontejnersku brodsku liniju između Rijeke i Dalekog istoka uspostavio i kineski brodar Cosco, jedan od najvećih na svijetu.
U prošlom desetljeću, spomenutu liniju uspostavilo je i desetak najvećih svjetskih brodara: od MSC-a i Evergreena do Maerska, CMA CGM i Hanjin Shippinga. Svi ti brodari donijeli su i povećanje prometa u drugim hrvatskim lukama koje moderniziraju svoje pretovarne kapacitete, a konkurentnijima ih čini i novoizgrađena mreža autocesta u Hrvatskoj. U luci Ploče uskoro bi trebala biti okončana gradnja prve faze kontejnerskog terminala, a riječ je o više od 300 metara nove obale te 12 hektara nove operativne površine, uz produbljenje mora do 15 metara, što će omogućiti pristajanje najvećih kontejnerskih brodova. Izgradnjom kontejnerskog terminala, ta luka planira godišnji pretovar od 400.000 TEU-a, a izgradnja terminala za rasute terete omogućit će pretovar pet milijuna tona tereta. Ploče će, uz Rijeku, postati ne samo snažna hrvatska luka nego i jadranska, a njezin razvoj u mnogome ovisi o gradnji modernih prometnica u BiH. ”

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

http://www.seebiz.eu/hr/banke/ebrd-zajam-od-12-milijuna-eura-za-modernizaciju-luke-sibenik,77920.html
jako lijepa vijest. [thumbsup]

James, Luka Šibenik ne kotira na HR burzi.

lp

[tongue]

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


James, Luka Šibenik ne kotira na HR burzi.
lp
[tongue]

Ne budi ljubomoran naće se nešto i za LKPC u tih 420 mil. EUR investicija. Nadam se da će jednog dana sve važnije hrvatske morske i zračne luke kotirat na ZSE. Volim luke i brodove, ne bi džabe sve seke ljubile mornare.

New Report

Close