Ulazak Hrvatske u EU istopio profitne marže

Naslovnica Forum Komentari članaka Ulazak Hrvatske u EU istopio profitne marže

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Kako površan članak [emo_beztona]

Ideje naše benzin Vaš!

Ne znam šta Jurcicu to znači da će za 5 godina sve što vrijedi prijeći u strane ruke!? Jedino što vrijedi i može se dobro prodat su Konzum i Plodine. Svi ostali domaći ne vrijede gotovo ništa

Sve skupa su samo teoretska naklapanja koja zvuče pametno. Za konsolidaciju kupaca ima malo, tu su Spar i Billa. Ovi koji su na prodaju Plodine, Tommy, Diona i KTC će i naći kupca između Spara i Bille. Ostali će se u pravilu konsolidirati kao Kerum.


Ne znam šta Jurcicu to znači da će za 5 godina sve što vrijedi prijeći u strane ruke!? Jedino što vrijedi i može se dobro prodat su Konzum i Plodine. Svi ostali domaći ne vrijede gotovo ništa

Ideje naše benzin Vaš!

površan članak i površni sugovornici. uglavnom sve površno.

” Dobavljači mogu očekivati da će ih trgovački lanci i dalje ucjenjivati položajem na svojim policama”

a ovo si mogu dopustit samo blesavi sales manageri dobavljača uz ovoliko konkurencije i mogućnosti da ipak gurnu svoje proizvode

Tommy se neće prodavat..jak je u Dalmaciji znači nema logističke zahtjeve izvan toga i već je odbio Spar. Diona se već počela cijepat ostali su joj samo dućani u ZG koji će ako se u njih ne ulozi riknut jer neki Su isti od 1970,ni kune nije uloženo


Ne znam šta Jurcicu to znači da će za 5 godina sve što vrijedi prijeći u strane ruke!? Jedino što vrijedi i može se dobro prodat su Konzum i Plodine. Svi ostali domaći ne vrijede gotovo ništa

Konzum moze funkcionirati samo u neuredjenim balkanskim drzavama. Inace bi se dosada vec prosirio na neko uredjeno trziste.

Sto se Balkan bude vise integrirao u EU to ce Konzum vise gubiti trzisni udio.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan

u članku se gomilaju preuzetne proizvoljnosti pa i besmislice naših poznatih ekonomskih mudraca kafić-tipa.

kazati da za svaki proizvod vrijedi pravilo ekonomije obujma može samo netko tko o proizvodnji nema blagog pojma a voli se praviti pametan.

isto važi i za budalaštine kako državne birokracije eu zemalja podržavaju “svoje” trgovačke lance, takve birtijaške priče se učas mogu demantirati elementarnim javno provjerljivim podacima. jedini način na koji birokracije zapadnih eu zemalja podržavaju “svoje” jesu niži porezi i mnogo efikasnije javne usluge.

“ucjenjivanje položajem na policama” – to se u normalnim zemljama zove tržišna konkurencija u svojem najboljem izdanju – na korist potrošača. ta korist se u članku navodi na zadnjem mjesto, a ona je OSNOVNI smisao svega, što ne mogu shvatiti tvrde komunističke glave koje misle da je kupac tu zbog proizvođača a ne obratno.

davati alibi konzumu da kako mora imati niske plaće i ne plaćati dobavljače e da bi kompenzirao teži pristup financiranju je doista besramno. konzum je višak kapitala od takvih podlih aktivnosti tratio na nebrojene akvizicije za koje nitko ne zna kakav im je poslovni smisao, jedino smrde na želju za ostvarivanjem monopola. upravo zato su ga banke i izbjegavale – da daju pristojne plaće i uredno plaćaju svoje dobavljače i najzadrtija konzervativna banka bi ih bolje tretirala.

tu se osjeća jak zadah naše “ekonomske mudrosti”, marksista-ekonomista koji su se pod političkim plaštom ugurali u naše proizvodne tvrtke, istisnuli stručne menadžere proizvodnje i uništili sve što se u državi uništiti moglo.

tko išta zna o proizvodnji hrane, zna i da je hrana mahom lako kvarljiva roba i preskupa za daleki transport. proizvodne tvrke sa zrnom soli u glavi imaju uvijek dobru priliku za opstanak, no sve računice mogu praviti samo na bazi tržišne cijene, a ne njihovih pustih želja. za to im treba kvalitetan proizvodni menadžment i što manje hrvatskih marksističkih ekonomista.


površan članak i površni sugovornici. uglavnom sve površno.

" Dobavljači mogu očekivati da će ih trgovački lanci i dalje ucjenjivati položajem na svojim policama"

a ovo si mogu dopustit samo blesavi sales manageri dobavljača uz ovoliko konkurencije i mogućnosti da ipak gurnu svoje proizvode

ne samo menadžeri prodaje, nego proizvođačke tvrtke općenito. umjesto da su sretni da im povećan broj trgovačkih lanaca otvara više potencijalnih kanala prodaje i manje ovisnosti o ucjenama, oni pate za “starim dobrim vremenima” gdje su nabijali cijeni i oni i trgovci, i sve prevaljivali na leđa kupca, pa nam je hrana sad među najskupljim na svijetu.

Izgleda da će EU normalizirati dosta stvari na našem tržištu iako zasad trgovci ne spuštaju marže. A pravilo velikih je jasno, ne možemo konkurirati u ekonomiji obujma jer smo malo tržište. Ali možemo konkurirati u ekonomiji IT i inovacija. Tržište je ogromno, samo treba osmisliti dobar, moderan i inovativan proizvod ili uslugu.

Ali to je ipak teže neko otvoriti uvoz-izvoz firmu zar ne

super mi je ovaj naziv “marksističkih ekonomista”

Konzumu bi bilo bolje da malo počisti neracionalnosti i korupciju unutar svoje kuće, a da tek onda traži pomoć države.


u članku se gomilaju preuzetne proizvoljnosti pa i besmislice naših poznatih ekonomskih mudraca kafić-tipa.

…. hrvatskih marksističkih ekonomista.

Ideje naše benzin Vaš!

New Report

Close