Turistički sektor – usporedba tvrtki, ulaganja, …

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Turistički sektor – usporedba tvrtki, ulaganja, …

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

JADRAN I OVO LJETO OSTAJE BEZ IJEDNE REALIZIRANE GREENFIELD INVESTICIJE
Najvece zapreke investitorima
• nedefiniran koncept razvoja
• nedefiniran status zemljišta (šumsko,
turisticko zemljište i pomorsko dobro)
• nedovoljno strucnjaka u lokalnim
zajednicama
• raspršenost nadležnih službi
• predugo cekanje gra$evinskih i lokacijskih
dozvola
• nesagra$ena infrastruktura
• visina komunalnih naknada
• loša suradnja nadležnih ministarstava

Investicije koje nece docekati sezonu 2008.
Projekt Investitor Vrijednost investicije
1. Kempinski Adriatic
Hotel&Golf Resort
dvije inozemne zaklade, jedno inozemno
trgovacko društvo i Hypo Alpe-Adria banka
200 milijuna eura
2. Terra Istriana (Umag) Tvornica cementa Umag 250 milijuna eura
3. Porto Mariccio (Barbariga) traži se 207 milijuna eura
4. Punta Skala Falkensteiner Michaeler Tourism Group 200 milijuna eura
5. Ninsko blato Tankerska plovidba 61 milijun eura
6. Pašman resort Jupiter Adria 500 milijuna eura
7. Dubrovnik Sun Garden
Resort (Vrtovi sunca)
Josip Kordic 80 milijuna eura

[angry]
naša posla

Mesić :u ovom trenutku potrebnoje što više ulagati u turizam i zdravu hranu koju treba usmjeriti u domaći turizam
Turizam je osnovna grana hrvatskog gospodarstva…[wink]

http://www.hrt.hr/teletext/?str=203-01


turističke dionice konačno dolaze u fokus ulagača,ogroman potencijal leži u nekretninama na jadranu[thumbsup]i stranci će očito gristi za te dragulje…HTPK,HMAM,LRH,HPDG,MAIS…[wink]

hmm kad bi bio u pravu ….stoji da najvise kod nasih hoteljera vrijedi lokacija, ali ima dobrih lokacija svugdje na mediteranu …. sto je toliko dobro da bi strani investitor trpio nasu drzavnu administraciju i ostale nepogodnosti poslovanja …jedino ako u maticnoj zemlji i nije neki veliki hoteljer pa tu vidi sansu da jeftino dode do kapaciteta koje ce prodavati u svojoj zemlji putem svojih postojecih kanala …. samo nam treba jos ulagaca poput talijana u ARNT ili rusa u Haludovo …

Ideje naše benzin Vaš!

prema strateškom planu hr turizma koji će biti predstavljen sljedećeg tjedna javnosti….predviđeni prihod od turizma 2018. bi trebao biti20 milijardi eura
za 10 godina hrvatska bi morala postati jedinstvena destinacija life style…
-s obzirom na ogromni potencijl hr turizma predviđam rast turističkih dionica od 100 -300%

izvor:večernji list 12.7.08. 20.str…

Zašto se netko iz turističkog sektora ne sijeti pa da određene pogodnosti (popust) dioničarima po uzoru na Royal Caribbean. [wink]

http://tinyurl.com/5l9whm

I Love the Smell of Profits in the Morning!

Grčki MIG preuzeo polovicu Sunce koncerna za 90 milijuna eura

Business.hr
28.07.2008 11:14

Grčki Marfin Investment Group završio je preuzimanje 49,99-postotnog udjela u hrvatskoj grupi za turizam i odmor Sunce koncernu za 90 milijuna eura, javlja Hemscottt.com.

MIG je zadržao i opciju povećavanja udjela na 75 posto za dodatnih 45 milijuna eura kroz sljedeće dvije godine.

Sunce posjeduje 11 hotela koji pod brendom Blue Sun hotela posluju na Makarskoj rivijeri, kao i na otoku Braču.

Sunce je u posjedu i druge imovine koja uključuje većinski udjel u bračkoj zračnoj luci, više od 300.000 četvornih metara poljoprivrednog zemljišta, kao i 40-godišnju koncesiju za 2,6 milijuna četvornih metara zemlje, također na Braču.

Tu je i 91-postotni udjel nad projektom zdravstveno-turističkog kompleksa u Krapinsko-zagorskoj županiji koji će uključivati dvije bolnice i tri hotela.

Predsjednik Uprave Sunca Jako Andabak pozdravio je preuzimanje, a entuzijazam nije krio ni Andreas Vgenopoulos, izvršni vicepredsjednik uprave MIG-a, čija je ovo prva investicija u Hrvatskoj.

…. a budući da znamo da g. Andabaka kupuje HMAM…

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Suricata suricatta

Premješteno iz teme: KORF (Dom Holding d.d.)

TURISTIČKI PROMET ZA ŠEST MJESECI – DUBROVNIK USPJEŠAN

Od početka godine u Dubrovniku se ostvaruju dobri turistički rezultati i povećanja turističkog prometa.
Za prvih šest mjeseci Dubrovnik je posjetilo 224 402 turista odnosno deset posto više nego u istom razdoblju 2010. godine.

Gosti su u svim oblicima smještaja u Dubrovniku ostvarili 741 817 ili sedam posto noćenja više nego u prvih šest mjeseci 2010. godine.
Najbrojniji posjetitelji Dubrovnik u prvoj polovici godine bili su Britanci sa 10,8 posto udjela, te Francuzi s 9 % udjela u ukupnom ostvarenju, zatim Hrvati, Nijemci i Španjolci.
Najviše je gostiju boravilo u hotelima, 190 888 ili deset posto više nego prošle godine, u drugim oblicima smještaja bilježi se pozitivan trend osim u kampovima gdje je bilo gostiju manje nego prošle godine.
Mjesec lipanj za sedam posto je bolji u noćenjima nego u 2010., a dolazaka gostiju bilo je za devet posto više.
Napominjemo da smo kroz elektronski statistički program TZ grada Dubrovnika započeli i evidentiranje gostiju po dobnim skupinama, a ti podaci nam kazuju da je u Dubrovniku od početka godine boravilo najviše gostiju koji pripadaju dobnoj skupini između 41 i 60 godina, bilo ih je 78651 a ostvarili su 260 383 noć.

Maja Milovčić
Public Relations
*
Evo kako to izgleda grafički prikazano:
http://www.dubrovnikportal.com/data/1309678091_378_mala_lipanj%20dol_11_10.pdf dolasci
-http://www.dubrovnikportal.com/data/1309678109_911_mala_lipanj%20noc_11_10.pdf noćenja
-http://www.dubrovnikportal.com/data/1309678127_30_mala_lipanj_ukupno_11.pdf ukupno

Izvor: http://www.dubrovnikportal.com/novost_opsirnije.php?id=47686

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Premješteno iz teme: KORF (Dom Holding d.d.)

Najveća profit dolazi iz kampova, stoga rezultati u 6 mjesecu su stvarno rekordni, iako kamperi najavljuju lošije rezultate u srpnju zbog praznika prebacivanja praznika od bavaraca, za sada događanji na terenu i popunjenost kampova je izvan svih očekivanja.

TURIZAM Popunjenost od 15 do 20 posto
Rekordan lipanj za kampove
U zadnjim danima lipnja popunjenost najboljih hrvatskih kampova nerijetko je od 15 do 20 posto bolja od prošlogodišnje, što je fenomenalno. Ne sjećam se da smo ikada od uspostave samostalne države imali takvu popunjenost u lipnju, naveo je Jerko Sladoljev, direktor Top kamping udruge.

http://www.vjesnik.hr/Article.aspx?ID=FB131A71-A73C-4515-A343-E4B77807EEEB

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Premješteno iz teme: KORF (Dom Holding d.d.)

Ovo su te vijesti s terena, srpanj je za sada rekordno popunjen, kako hoteli, kampovi, tako i apartmani……..
http://www.vjesnik.hr/Article.aspx?ID=7AA5D0D9-B88B-4026-AFEE-AF72B0305EB1

TURIZAM Fantastičan početak sezone
Što će biti u špici kada se već sada na ulazak u Hrvatsku čeka satima

Iako ćemo u samu špicu sezone ući tek za tri vikenda, protekla dva dana izgledala su kao da smo već ušli u tih najintenzivnijih mjesec dana turističke godine. Gužve su bile kao u najfrekventnijim vikendima, na ulaz u Hrvatsku čekalo se i po tri, četiri sata, što se u pravilu događa tek u drugoj polovici srpnja.

Protekli je vikend potvrdio najave čelnih ljudi hotelijerstva i agencijskog poslovanja da je pred nama jedno dobro razdoblje, da će srpanj i kolovoz biti vrlo uspješni.

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Premješteno iz teme: KORF (Dom Holding d.d.)

Istra u plusu od 9 posto

Zakoračili smo u srpanj, mjesec turističke vreve u gotovo svim mjestima diljem Istre.
U Turističkoj zajednici Istarske županije bilježe porast broja gostiju za osam i porast noćenja za devet posto. Direktor istarskog TZ-a Denis Ivošević izuzetno je zadovoljan popunjenošću u lipnju i nada se što boljem rezultatu u srpnju, posebice u kolovozu.

– Od siječnja do konca lipnja ove godine u Istri je realizirano nešto više od 4,6 milijuna noćenja i 905 tisuća dolazaka. Statistički gledano, radi se o porastu od osam, odnosno devet posto u odnosu na isto razdoblje lani

Ove godine lipanj je bio izuzetno dobar i ostvareno je 22 posto noćenja više nego u istom mjesecu lani. Kao i obično, najviše gostiju nam dolazi iz Njemačke – ostvarili su 1,5 milijuna noćenja, za 13 posto više nego prošle godine. Slijede Austrijanci s 11 posto više u odnosu na lani, a Slovenci su realizirali 11 posto više nego lani. Veseli nas podatak o domaćim gostima. U Istri ih je bilo 365 tisuća, odnosno 27 posto više u odnosu na prvih šest prošlogodišnjih mjeseci, kaže Ivošević.

http://www.glasistre.hr/istra/vijest/339592

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Vodafon u Mađarskoj čisto usput reklamira i naš turizam! 😉 To je primjer onoga što ja kažem da treba naše destinacije čim više spominjati u filmovima, serijama, reklamama i svemu što dolazi do masovne publike u smislu da nije samo izravna reklama način komuniciranja sa kupcima nego da proizvod/brend treba "postavljati" u različite kontekste neizravnog marketinga ono da se za njega čuje, da ulazi u uho… i po mogućnosti iskoristiti situacije da se to dogodi "sponatano", bez da se mora platiti spominjanje našeg brenda, kao npr. Apple, koji nikome ne plaća ništa za to, a svi o njemu i njegovim proizvodima pišu neprestano.

Vodafonova reklama je prvi korak :rotfl:, sad bi trebalo vidjeti naše destinacije u hollywood-skim filmovima, "čisto slučajno" 🙂

Pa nije loš veseli video o Dubrovniku!

Naaapokon. Ovi Istrijani su se malo ulijenili ove godine, slabo objavljuju statistike, ali evo došle za prvih 6 mjeseci.
http://www.istra.hr/hr/ostalo/pr/statistika

Noćenja: 12 % više nego u prvih 6 mjeseci prošle godine.

Naravno, prvih 6 mjeseci su tek mali dio (cca. četvrtina godišnjeg broja noćenja) pa nisu nikakva indikacija uspjeha sezone, međutim ono kako je sezona krenula, čini se da će oboriti sve rekorde 🙂

New Report

Close