Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Trgovačke robne marke još traže kupce (objavljeno 28.12.2006.)

Naslovnica Forum Komentari članaka Trgovačke robne marke još traže kupce (objavljeno 28.12.2006.)

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Nemože se istim kriterijem mjeriti stavove hrvatskih potrošača i potrošača u bivšim istočnoeuropskim zemljama prema privatnim markama iz prostog razloga što u proteklim godinama hrvatski kupci suizgradili jasan i jak stav prema proizvodnim markama kao što su Podravka, Frank, Gavrilović, Kraš i niz drugih i danas su im vjerni. Ostale zemlje socijalističke provinijencije nisu imale tog iskustva na vlastitom tržištu i danas su jasno sklone Privatnim markama trgovačkih lanaca više od drugih. Tu se i LIDL prevario. Danas ssam navratio, bio je polu prazan, a sa nižom uslugom (roba na gomili paleta, skromna prateća usluga i dr. nije cjenovno toliko atraktivan da se nebih ja i mnogi drugi vratili Konzumu, Merkatoru, Bili i sl. Eto, to je razlikaizmeđu hrvatskog potrošača/kupca i drugih, gdje je LIDL odjednom cjenovno dobio prevlast i do 60 % udjela na tržištu. Toliko u dopunu članka. Line Karlo.[smiley2]

New Report

Close