Nemože se istim kriterijem mjeriti stavove hrvatskih potrošača i potrošača u bivšim istočnoeuropskim zemljama prema privatnim markama iz prostog razloga što u proteklim godinama hrvatski kupci suizgradili jasan i jak stav prema proizvodnim markama kao što su Podravka, Frank, Gavrilović, Kraš i niz drugih i danas su im vjerni. Ostale zemlje socijalističke provinijencije nisu imale tog iskustva na vlastitom tržištu i danas su jasno sklone Privatnim markama trgovačkih lanaca više od drugih. Tu se i LIDL prevario. Danas ssam navratio, bio je polu prazan, a sa nižom uslugom (roba na gomili paleta, skromna prateća usluga i dr. nije cjenovno toliko atraktivan da se nebih ja i mnogi drugi vratili Konzumu, Merkatoru, Bili i sl. Eto, to je razlikaizmeđu hrvatskog potrošača/kupca i drugih, gdje je LIDL odjednom cjenovno dobio prevlast i do 60 % udjela na tržištu. Toliko u dopunu članka. Line Karlo.[smiley2]