Top 10 trgovaca lani u plusu milijardu kuna: Prvi pad Konzuma, najviše rastao Lidl

Naslovnica Forum Komentari članaka Top 10 trgovaca lani u plusu milijardu kuna: Prvi pad Konzuma, najviše rastao Lidl

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Očito nešto manje konzum bonova.Naka se zabrani kompenzacija i komisija, konzum i pevec odustaju isti tren.ostaju samo švabe

http://www.tportal.hr/vijesti/biznis/332839/Konzum-neugodno-iznenadio-Lidl-se-zahuktava.html

Nastavak pljačke Kolonizatora.
Svi strani trgovački lanci opet u gubitcima (Billa,Spar,Kaufland,Mercator), jedino je Lidl prikazao dobit od svega 8 miliona.

Dobit prikazali domaći : Konzum,Tommy , Plodine , Tisak

.

Konzum ima tako dobre lokacije da će dugo biti lider…možda mu budu malo oscilirali prihodi i dobit ali nema ga tko ugroziti. Manji format trgovina Konzuma ne može nitko ugroziti jer sve lokacije koje vrijede su uglavnom njegove. Drugo će biti Kaufland/Lidl grupa a ostalima će biti teško…Diona već krahira,Billa je u konstantnom minusu i ima ocajne lokacije a Plodine su zadužene do grla i kako piše tjednik Lider 70% trgovina posluje im negativno

SVE BOGATIJI TRGOVCI, a narod na prosjačkom štapu. Mislim da bi trebalo još više poskupiti hranu .

Živio Super Hik ( Alan Ford)

Konzum bi MORAO po svemu sve ostale pomesti ali kad vidim kakvi tuljani vode tu kompaniju anda još i dobro stoje!Uprava Agrokora je čisti INCEST!

sve ste napisali a najvažniju stvar niste – koliko je ko napravio prihoda? kakav je to članak kada nema osnovnog podatka??

Napokon možemo odahnuti, stranci nas počinju agreisvno kolonizirati….

Zanimljivo kako je danas u večernjem bio podatak o najvećim uvoznicima.. Uglavnom udio uvoza u prihodima Konzuma je 13%, dok je isto za Lidl 39% [emo_smijeh]

rezultat Konzuma iznenađenje? po čemu to? pa normalno da su manji prihodi kada su smanjili regres sa 4000 na 1200 kn. isto tako Zagrebački holding prošle god dobio bonove za Interspar….ove godine je opet Konzum….

Mercator I Spar imaju problem je posluju ‘elegantno’ tj imaju lijepo opremljene prostore i visoke troškove koje moraju pokrivati skupljim cijenama. Pošto opća trgovina nema marže kao kozmetika (DM), ne može si priuštiti tako skupe prostore. TO je na našu žalost jer ljepše je vidjeti ugodno uređenu trgovinu nego nabacane stvari u jeftinom prostoru Lidla (u kojem i sam kupujem radi uštede).

Dolaze nova vremena i trebati će se prilagoditi. Ili biti vrlo efikasan što Europa može učiti od Amerike, ili nuditi jeftino u loše opremljenim trgovinama. Ili biti vrlo inovativan

New Report

Close