TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ako ovakva nelikvidnost nastavi mogli bi uskoro biti i delistirani s burze.

A srodnici vani … u zadnjih mjesec dana

 

TANKERAŠI DERIVATI

 

International Seaways Inc,  + 34,55 %

SFL Corporation Ltd,  + 12,13 %

Mitsui O.S.K. Lines,  + 6,28 %

Tsakos Energy Navigation Ltd,  + 33,81 %

DHT Holdings Inc, 16,91 %

Frontline Ltd,  + 28,01 %

Scorpio Tankers Inc,  + 1,79 %

Teekay Corp, + 18,09 %

Euronav NV,  + 30,69 %

 

Samo kad TPNG krene nadoknađivati zaostatak tamo negdje pred FI. A moguće i puuuno prije. Strpljenje.

 

Na temelju čega kad su sklopili ugovore po niskim vozarinama a i skupo im je gorivo?

4 broda su na spotu a samo dva vezana dugoročno po nižim vozarinama ali s plusom. Očekujem vrhunski kvartal te još bolji slijedeći kad se bude opet revalorizirala imovina. Čak ni naša eutanizirana burza morat će reagirati pozitivno

Ovdje bi Q3 mogao biti jako dobar…čini se da se i kupovina pokrenula…mogla bi dionica značajnije rasti …kod nas uvijek sve ide sa zadrškom u odnosu na vani.

Raja se iz ATPL preslaguje u TPNG. Drugog objašnjenja za ovo što se događa, nema.

Tu će se cijena bildati u 9 i 10 mj….pred izvješće koje će biti dobri,vrlo dobro ili odlično.

Ajde kolega tin vidim da ste i vi kupili…netko je danas prodavao ATPL i kupovao TPNG…dosta je bilo dvije godine crnjačenja ovdje..

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Ovo danas izgleda samo kao uvertira za nešto veće.

Zasto se ne bi crnjacilo zadnje dvije godine kad su bile jedne od najgorih za product tankere? Korona je ubila avionski biznis a product tankeri dosta ovise o tome. Nekad je vrijeme za dry bulk nekad za oil tankere a nekad za nesto trece, zadnje dvije godine su bile lose i to nije crnjacenje nego cinjenica.



BCTI-1289, nakon par dana pada, krece opet rast.






Pa onako uzgred, nakon devet dana crvenog BCTI-a, danas je odradio zeleno.

Radi se o tankerima za derivate, pa sad tko kuži ili mu se da proučavati sve ove  nekakve indekse za ovo i ono, nek se bavi.

 

… “Prijevoz čistih naftnih derivata doživio je preporod u Zaljevu na Bliskom istoku. TC1 je skočio za 50 WS bodova na WS266.88 uzimajući TCE za skok od preko 55.000 dolara po danu. Slično tome, vožnja na zapadu na LR2, TC20 povećala se za oko 770.000 dolara na samo sramežljivih 5.000.000 dolara. LR1 su također ojačani s TC5 koji se popeo za 21,43 boda na WS288.57. Na putu do britanskog kontinenta TC8 je također skočio na nešto više od 4.000.000 dolara. Na MR-u TC17 također je zabilježen povećani zamah tijekom tjedna i buru fiksiranja što je porasto do porasta indeksa od 56,67 bodova tijekom tjedna i završio na WS399,17.

Na zapadu je LR2 doživio poboljšanja kao i na Bliskom istoku. TC15 je dodao 145.000 dolara, čime je indeks dosegao 3.837.500 dolara do kraja tjedna. LR1 od TC16 ostali su uravnoteženi. Međutim, manja tržišna aktivnost dovela je do pada indeksa ispod WS230 do kraja tjedna.

MR-ovi na UK-kontinentu imali su malu buru aktivnosti sredinom tjedna. Oboje ide preko Atlantika i sve do zapadne Afrike, što je sveukupno držalo stope stabilnima u regiji. TC2 je smanjio inkrementalnih WS4.45 bodova na WS229.72, a TC19 je izgubio samo jedan bod na WS237.5.

U američkom Zaljevu izgledalo je da su MR-ovi trenutno dosegnuli pod s TC14 koji trenutno sjedi kao WS150, a TC18 na WS220.

MR Atlantic Triangulation Basket TCE izgubio je 1,569 dolara s 22,947 na 21,387 dolara.

Handymax posude, kako u Sredozemlju tako i na Baltiku, ponovno su usitnjene. Gore na Baltiku TC9 je izgubio 32,14 bodova i završio na WS467,86. U Sredozemlju je Cross-Med (TC6) patio od upita koji su ostali prigušeni tijekom tjedna, što je dovelo do toga da je indeks trenutno vezan za WS221,25 (-66,88)” …

 

BCTI 1236

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Skuplja se marljivo….

New Report

Close