Najbolji poslovni restoran je Apetit

Naslovnica Forum Komentari članaka Najbolji poslovni restoran je Apetit

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Opisati ću iskustvo koje smo doživjeli u restoranu koji je ocijenjen kao najbolji u Hrvatskoj.
Dva puta smo posjetili restoran i sveukupan dojam je razočarenje preporukama koje Apetit dobiva.
Generalno na hranu nema prigovora osim:
-couvert koji poslužuju je blago rečeno smiješan i jadan; dvije ploške “”Francuskog”” ( namjerno dva puta navodnici) prezasoljenog maslaca, čija jedina funkcija očito treba biti da gosti budu jako žedni i naručuju puuuno pića. Bolji couvert imaju i neke konobe. To si najbolji restoran u Hrvatskoj ne bi smio dopustiti.
-u ponudi nemaju jela koja bi zadovoljila vegetarijance odnosno makrobiotičare, što je u današnje vrijeme veliki propust

Općenito , sva jela koja smo probali su bila jako fina.

Ali , Apetit ima i problemblago rečeno , neorganizacije.
Terasa im je lijepa, ali po velikoj vrućini izrazito neugodna , što ne bi trebao biti slučaj kod najboljeg restorana. Mogli su staviti npr onaj sustav što sito raspršuje kapljice vode .

Najveći problem na koji smo naišli i zbog kojeg vjerovatno i nećemo više ići tamo je odnos ” Šefa ” prema gostima.

Nakon završenog ručka tražili smo račun. Uvijek pogledam račun prije nego što platim i ovaj put sam uočio da je jedno jelo u računu skuplje 20 kn nego u jelovniku( nije stvar u novcu nego u principu). Konobar se na naš upit jako zbunio i rekao da mora pitati šefa. Čekali smo desetak minuta (valjda da se dogovore) i konobar se vratio s objašnjenjem:
“Šef kaže da su cijene promijenjene u blagajni ali ne i u jelovniku( ?!?!?) ” i uredno je vratio 20 kn.
Poslovno bi bilo da se pojavio “ŠEF” i objasnio nastalu situaciju.
I zato mi nije jasno kako ovaj restoran dobiva super ocjene i ispred je jednog Takenoka ili Prasca ?

Vjerojatno zbog toga što ocjenjivačima nisu ispostavljali račun?

preskupo, osoblje ispod nivoa, ambijent ispod nivoa, ako u zg nema boljih-žalosno…

New Report

Close