Kraš zbog ucjene Kauflanda alarmirao Slavka Linića i Tihomira Jakovinu

Naslovnica Forum Komentari članaka Kraš zbog ucjene Kauflanda alarmirao Slavka Linića i Tihomira Jakovinu

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Jedino što vrijedi kod stranih lanaca je konditorski program i znatno je jeftiniji od domaćih. To je srž problema. Ja npr neću nikad kupit njihovo meso jer mi je npr Pik Vrbovec puno bolji ali svi ovi slatkiši,čokolade i slično su ok kvalitete…čokolade su im po 5 kn i to od 100g,ne varaju na gramazi kao Kraš i ostali


Jedino što vrijedi kod stranih lanaca je konditorski program i znatno je jeftiniji od domaćih. To je srž problema. Ja npr neću nikad kupit njihovo meso jer mi je npr Pik Vrbovec puno bolji ali svi ovi slatkiši,čokolade i slično su ok kvalitete…čokolade su im po 5 kn i to od 100g,ne varaju na gramazi kao Kraš i ostali

Slažem se sa napisanim. Dodao bih na prvu rečenicu samo još i zamrznute slastice.

a ne znam, kad smo kod kauflanda i slatkiša u njemu, ima brdo poljske, makedonske, srpske i slične robe od kojih mi njaveći dio ništa ne valja, no s druge strane kraševe cijene su često prenabrijane. Ona čok. bananica je bila ak se ne varam 3 kune. 3 kune za tu glupost, puno previše. i tak tome slično…

ugl. imali su puno vremena da e prilagode, a oni su odlučili graditi krašgrade i polagano propadati. jbg. tko im je kriv, kao i podravci uostalom. mislim, žalosno je to, ali šta je tu je, očigledno smo nesposobni previše lopovski nastrojeni pa sve upropastimo, a onda kuknjava kriv je ovaj kriv je onaj

Bit će još i gore ulaskom u EU…Kraš i Podravka dosta izvoze na tržišta Cefte gdje će sad njihovi proizvodi poskupit…ne znam u brojkama ali su to znatne cifre. Neka od Krasevih milijardu prihoda bude i 10% izvoz na ji europe to je 100 mil kuna,a to je velik udarac pored pada prodaje u RH. Za Podravku su to još i veći iznosi.

Kakvih sve komentara ima, nevjerojatno.

1. Ako Milka u Njemačkoj npr. košta 0,6-0,7 € (a košta!), zapitate li se zašto u njemačkim lancima u RH košta oko 1,0 €? Dakle, nije baš da je Kraš taj koji “nabrijava” cijene, nego su i porezi veći, plaća se dijelom i carina, trgovci uzimaju veće provizije itd.

2. Kako to da Milka vani košta tako malo, često i duplo manje od drugih čokolada? Milka vani nije nikakav luksuz, nego teški prosjek. I ne možete mi reći da je to ista čokolada kao prije 5-10 godina, jer nije. Kada već isto kažete za Dorinu.

3. Istina je da i Kraš zaračunava nešto veću proviziju na našem tržištu, ali što je tu čudno ako je vodeći na tržištu i ima poznato ime. Pa valjda je logično da ponudi niže cijene tamo gdje se probija nego na domaćem tržištu. I Lindt je skuplji u Švicarskoj nego u okolnim zemljama.

Nisam neki veliki ljubitelj Dorine, draži mi je recimo Mikado, ali mi je nevjerojatno koliko se glorificiraju strani slatkiši nauštrb domaćih proizvođača koji su im barem ravnopravni. I ne mogu shvatiti da nekome one čokolade za 4-5 kn kod diskontera mogu biti iste kao Dorina i Milka, kada su od njih miljama daleko. Po toj logici svi bi vani kupovali samo te čokolade, ali kada ljudi žele kupiti poštenu čokoladu ipak biraju druge marke.

Dobar je komentar koji govori o tome da Kraš nema pravog managementa. Ovdje nije problem Kaufland već Kraš-eva nespremnost za dolazak konkurencije.
Mijenjaju strategiju poslovanja iz godine u godinu samo da zadovolje “lažnu sliku dobroog poslovanja” zbog svojih dioničara.
Tekst je naravno jednostran kao i priopćenja “izvora bliskom Krašu” – čitaj izvora iz Kraša. Kada se govori o 40% rabata plus marketing to nije nikakva novost za Kraš. Te iste brojke Kraš godinama daje Todorićevom Konzuma u čije su “ralje” već odavno ušli. Čini mi se da preko 40% domaće proizvodnje prodaju preko Konzuma i njegovih satelita, a onda politiku poslovanja Kraš više ni ne može voditi samostalno.
Sve je to Todorić.
A o Krašogradu i sličnim lutanjima ne treba ni pisati u vremenima kada se tržišni udjeli kod najvažnijih brendova preko noći gube sa dvocifrenim brojkama.


Te iste brojke Kraš godinama daje Todorićevom Konzuma u čije su "ralje" već odavno ušli. Čini mi se da preko 40% domaće proizvodnje prodaju preko Konzuma i njegovih satelita, a onda politiku poslovanja Kraš više ni ne može voditi samostalno.

Iako neznam od kud ti te brojke za Konzum, vjerojatno baljezgariš, ali ako Konzum radi 40% domaće prozivodnje Kraša, onda možda i zavrjeđuju takav rabat, zar ne? Pogotovo ako se uzme u obzir da ih možda favorizira u odnosu na druge strane konditorske proizvode….

Kraš bi trebao se klanjati i Konzumu i Kauflandu i Plodinama i Sparu i Billi i svima drugima što mu velikodušno daju većinu polica koje bi sigurno mogli kvalitetnije komercijalizirati prodajući kvalitetniju, atraktivniju robu sa jedne strane nižim cijenama a s druge strane višim maržama za sebe. Ovako osiguravaju milijunske plaće i bonuse smiješnim tzv. managerima i grade im sale za vjenjačanja (hej oni se bave iznajmljivanjem sala za vjenčanja)…

Ne znam točno koliko su otprilike cijene Dorine a Milke dodju 9-10 kuna po dućanima. Mozda ove iz Lidla nisu tog ranga ali ni ne zaostaju previše a dodju 5 kn i imaju 100g. To je znatna razlika! Nek neka obitelj radi neki dječji rođendan mogu usparat 100-200 kuna a sve solidna kvaliteta…čemu onda čudjenje. Ostale stvari su im više manje šrot ali nažalost po naše konditore u tome su dobri s kvalitetom i to se masovno kupuje.

Ne znam točno koliko su otprilike cijene Dorine a Milke dodju 9-10 kuna po dućanima. Mozda ove iz Lidla nisu tog ranga ali ni ne zaostaju previše a dodju 5 kn i imaju 100g. To je znatna razlika! Nek neka obitelj radi neki dječji rođendan mogu usparat 100-200 kuna a sve solidna kvaliteta…čemu onda čudjenje. Ostale stvari su im više manje šrot ali nažalost po naše konditore u tome su dobri s kvalitetom i to se masovno kupuje.

@ms4

Dorina je otprilike iste cijene kao i Milka.

Ma je, imaju one sličan okus, ali je stvar u tome što ta mala razlika ipak košta, a i za svoje marke valjda ne naplaćuju police i sl. Ja bih te čokolade uspoređivao s npr. jeftinijim Kanditovim izdanjima, koja isto možeš kupiti za 5-6 kn. S obzirom da se ipak radi o markiranoj robi u manjim serijama od ovih koje spominješ, cijena je sasvim korektna.

Sve u svemu, mislim da su pretjerani ovakvi napadi komentatora na Kraš. Da, to je firma koja može i mora bolje, ali bi ovakav članak trebao odvesti raspravu u skroz drugom smjeru, a to je odnos dijela stranih trgovaca prema hrvatskim proizvođačima.

Ovdje bi se moglo govoriti i o kvaliteti i kvantiteti…
Ne razumijem kako bilo tko može izjaviti (aludiram ovdje na inozemne trgovačke lance), rečenicu poput ove:
“Kako doznajemo i Spar je ovih dana poslao dopis domaćim dobavljačima, premda bez konkretnih zahtjeva, u kojem ih upozorava da zbog povoljnije europske konkurencije od 1. srpnja počnu prilagođavati svoje cijene.”
…pa naravno da je moguće dobiti jeftiniji proizvod, (ne samo, kako u toj rečenici piše “od Europske konkurencije, već i od domaćih tvrtki ili tvrtki iz susjednih država), ali naravno niže i lošije kvalitete..pa kvantitetom uspjevaju pozitivno polovati, možda čaaak i sa rabatom i većim od 50%..
Ali uvrstiti, (u konkretnom slučaju), Kraševu čokoladu ili čokoladu od npr. tvrtke MIRA iz Prijedora (izuzmimo činjenicu da je Kraš u toj kompaniji, ovo dajem samo kao usporedbu kvalitete proizvoda), u istu rabatnu poziciju, a pritom izdvojiti činjenicu kvalitete…mislim da je to apsurd..
Samim asortimanom se i pojedini trgovački lanac u pojedinoj državi i okreće prema klijentima i kupcima koje nastoji ili želi zadržati…pa ako je logika Kauflanda ili bilo kojeg drugog trgovačkog lanca izbaciti kvalitetan proizvod da bi dobio što veći rabat, to dovoljno govori i o ugledu dotičnog trgovačkog lanca kao trgovačkog brenda (ako možemo uopće i smatrati da je brand trgovina koja ima proizvode loše kvalitete – tu bi za primjer dao “SPARTAK” i npr. neki malo kvalitetniji proizvod pod drugim logotipom, tko normalan želi kupit SPARTAKOV proizvod????)…
Na kraju samo želim dodati, da ne treba žaliti ako neki trgovački lanac čaaak i potpuno izbaci pojedinu tvrtku i njihove proizvode sa svojih polica, jer takav trgovački lanac ne može dobro proći ni u siromašnijim državama nego što je naša…nitko nije od kupaca toliko naivan da kupi više puta proizvod “sačuvajbože” kvalitete…pa makar on koštao i 50% manje!

Dragi prijatelji iz “KRAŠA” Zaboravili ste da politika više ne može određivati asortiman i količine roba. Ne može utjecati na cijene (osim PDV-a) To možete jedino vi borbom za kvalitetu i za niže cijene. Sigurno je da imadete rezervi u troškovima poslovanja i osobnom primanjima, pa to koristite. Plakanje vam neće pomoći !

Danas kupci gledaju na svaku kunu a konkretno na cokoladama razlika sličnih u Lidlu i Krasovih nije 1kn nego 3-4kn! To je 30-40%!

ti “neizdrživi uvjeti” imaju svoje ime, a to je slobodna tržišna konkurencija.

kako je smiješna i jadna potka ovog članka: kaufland je dao oštre uvjete a proizvođači su se ipak prilagodili (znači može se kad se hoće), no kraš je pokazao da je “tvrd orah” tako što je potražio zaštitu političara (sic!)!!?

tu se vidi sva bijeda propalog komunizma, u kojemu proizvođači daju cijenu koja im se sviđa a kupci se imaju prilagoditi ili će ih na to natjerati političari.

isto se tako vidi kako je beznadan krašev menadžment.

bravo za kaufland. treba svoj prehrambenoj industriji srezati cijene još 50-60%.

običnim ljudima to će dići standard, tko propadne od prehrambenjaka i zaslužio je, a tko opstane bit će konkurentan i u eu uvjetima.

New Report

Close