mogli bi nas staviti na znanstveno proučavanje o štetnim posljedicama kruzera – dubrovnik pretvoren u trećerazrednu ćevabdžinicu i buvljak kineskih suvenira, dok su svi hoteli više kategorije na koljenima, a tim vlastima je izgleda samo zanimljivo naplatiti takse, dovozili bi turiste i teretnim kamionima da mogu.
to je naš mentalitet rentijera – naplati takse, parkinge, marine, samo da je ideal: malo rada, a puno novca.
a to što taj ideal tjera cijelu ekonomiju u bananu – šta to briga one koji uspiju jamiti, a i mnogi drugi se ne bune jer se nadaju da će i na njih doći red da jamljavaju.
u cijeloj toj priči doista me fasciniraju turisti – tko nalazi zabavu u tom mazohističkom krkljancu – to je za posebno proučavanje.
Imate grešku u članku: “u 2010. godini je ostvarila 25 milijardi dolara neto dobiti”
Toliki je prihod, sigurno ne dobit!
A čovjek je inače u pravu. Kruzeri su u redu do određene granice, a Dubrovnik je vrlo blizu tome da je prijeđe, ako već nije. Stacionarni turizam je daleko unosniji i povoljniji za okoliš te lokalnu zajednicu.