Kakve brokere imamo – razmjena iskustava sa brokerima

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Kakve brokere imamo – razmjena iskustava sa brokerima

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


rast je KATASTROFA !!!!!!!

Abacus također!!!

Zaključak – sve kuće su katastrofa. Nema spasa, gubimo novce i ne možemo si pomoći. Ja ću otvoriti svoju brokersku kuću i opsluživati sam sebe

Bravo kolega pogodili ste bit cijele priče,tj. da brokeri postoje isključivo radi sebe.Usput pitanje,jel ko dobio HPB brokere proteklih dana,bolje reći tjedana?


ja sa Hita-om nisam nikako osim 5.10. imao problema, uplate vidljive za 15-ak minuta, nalozi provedeni brzo, stranica dostupna… online praćenje… ok, ja sam im “stari klijent”, možda su novi imali problema, a kako čitam imali su problema sa svima

do prije minutu nisam se mogao ni logirati na hiti,
a PG veli
“Zbog velikog broja novih naloga, trenutno je onemoguceno zadavanje novih naloga. Molimo da probate malo kasnije

Nije moguće nastaviti sa postupkom otvaranja naloga. Odaberite “Povratak” da bi ste se vratili na prethodnu stranicu. ”

[smiley7][smiley7][smiley7]
Kaj da im čovjer kadi [smiley7]

smatram da bi HANFA zbilja morala kazniti brokerske kuće zbog lošeg rada


Može li poneki komentar za on-line trgovanje putem Ilirike? Želim čuti vaša iskustva, pohvale i primjedbe. Hvala

Zar nitko ne trguje putem Ilirike? BTW, pitanje iz citata vrijedi i za on-line trgovanje preko Hita vrijednosnica, pa ako netko to želi podijeliti samnom…

TRTF-R-A: Bio on crn ili bijel, tartuf je uvijek gastronomski dragulj. Ali kao i svaki drugi dragulj i tartuf se teško pronalazi.


smatram da bi HANFA zbilja morala kazniti brokerske kuće zbog lošeg rada

Ja bih rekao da je ZSE onaj kojeg se treba kazniti.

Koliko smo mi doprinijeli zagušenju burze?Koliko smo dugoročnih naloga zadali?Tu na forumu ima ljudi koji trebaju bar jednog brokera samo za sebe[smiley2]

Već četiri dane ne mogu uopće trgovati dionicama,u dvije brokerske kuće RAST i PG kolaps sustava.

Već četiri dana ne mogu uopće trgovati dionicama,u dvije brokerske kuće RAST i PG kolaps sustava.
U PG uopće se ne može zadati nalog pokušavao svakih, nekoliko sekundi javlja stalno grešku,u RAST-u zaprime nalog i onda već tri dana piše zahtjev u obradi(dakle još nije izložen na burzi).
Samo me zanima kako se uopće odvija trgovina u ovim silnim prometima,znači neke brokerske kuće normalno rade ili možda to trguju sami brokeri za svoje račune.
U glavnom tu bi bilo silnog posla za HANFU i sve ostale nadležne institucije.
Ljudima stoje silni novci zablokirani,dobro je još kad cijene idu gore.Da počnu strmoglavao padati i ljudima se naprave ogromni gubici što bi onda bilo.Tko bi odgovarao.

Ma to je živo prokletstvo kad možeš prodati više nego možeš proizvesti (npr. vina, ulja i sl). Poznati primjeri kako se onda počne fušati s kvalitetom. Tako i naši brokeri imaju više potencijalnih kupaca svojih usluga nego su im kapaciteti, pa tako npr. HITA do daljnjeg ne otvara nove internet račune. To je sigurno poštenije, reči ljudi mi vas više ne možemo opsluživati nego se krcati klijentima koji samo gledaju burzu a ne mogu dati nalog. (samo što su to trebali napraviti prije nego im je pristup site-u onemogućen barem pola radnog vremena.

Tekut:

ja sa Hita-om nisam nikako osim 5.10. imao problema, uplate vidljive za 15-ak minuta, nalozi provedeni brzo, stranica dostupna… online praćenje… ok, ja sam im “stari klijent”, možda su novi imali problema, a kako čitam imali su problema sa svima

do prije minutu nisam se mogao ni logirati na hiti,
a PG veli
“Zbog velikog broja novih naloga, trenutno je onemoguceno zadavanje novih naloga. Molimo da probate malo kasnije

Nije moguće nastaviti sa postupkom otvaranja naloga. Odaberite “Povratak” da bi ste se vratili na prethodnu stranicu. ”

[smiley7][smiley7][smiley7]
Kaj da im čovjer kadi [smiley7]



Hita je u zadnje vrijeme totalno bezobrazna, tjedan dana ne odgovara na e-mail, nemoguće ih je dobiti na telefon, a uplaćena sredstva nisu proknjižili cijeli dan usprkos slanja uplaćenog naloga e-mailom.

vjerujem vam… s druge strane, ja i prošli tjedan i jučer uplatio i poslao pdf potvrdu mailom, lova kod njih za 15 minuta… prošli tjedan kupio IGH u roku odmah, jučer DLKV, danas TNPL bez problema…

…kako rekoh, “znaju me” jer smo izmjenili puno poziva i mailova zbog margina, CEBA nas je vozala

nije ništa bolje ni u cebi,poludio sam danas s njima. cebatrade zablokirala,jedan nalog mi uopće nisu stavili,a drugi koji sam telefonski otkazao njega su naravno pustili. naravno i napravili mi štetu,i uredno se prave grbavi.

New Report

Close