Sve 5, ali zašto ja kada kupujem DVD-ove za backup diska na svom PC-u doma moram Škori ili Lani plaćati taxu?
Hehe, zato jer si potencijalni pirat. A to što ti to nećeš biti, to je tvoj problem.
[/quote]
To mi sliči na svinjsku gripu..ubi sve svinje u egiptu jer se neko u meksiku zarazio nekim virusom koji ima neku vezu sa svinjom.
ZAMP=svinjska gripa
Zašto bi ZAMP bio svinjska gripa?
Ja ne volim ZAMP, smatram unutarnje poslovanje kriminalnim, ali autorska prava su autorska prava.
Zašto Država nije ukinula turizmu Porez na televizore?
Sorry, ali i svinje u egiptu imaju pravo živjet.
Zašto bi ZAMP bio svinjska gripa?
Ja ne volim ZAMP, smatram unutarnje poslovanje kriminalnim, ali autorska prava su autorska prava.
Zašto Država nije ukinula turizmu Porez na televizore?
autorska prava su reket…
Sve 5, ali zašto ja kada kupujem DVD-ove za backup diska na svom PC-u doma moram Škori ili Lani plaćati taxu?
Hehe, zato jer si potencijalni pirat. A to što ti to nećeš biti, to je tvoj problem.
[/quote]
sad kad već plaćamo to govno, možemo se braniti da smo platili pravo na presnimavanje materijala..
autorska prava su reket…
Nisu reket. Autorska prava su autorska prava, uvijek i u svemu.
Glazba nije obavezna stvar u životu. Ako ti za svoje poslovanje koristiš glazbu kako bi povećao kvalitetu ponude, onda moraš platiti naknadu. Ako hoćeš imat terasu u birtiji, plati kvadrat najma javne površine; ako hoćeš imat stol i stolice, plati prodavaču; ako hoćeš glazbu u lokalu – plati izvođaču, skladatelju, tekstopiscu…
Ono što je paradoksalno jest da se na jedno javno izvođenje pjesme naknada plaća na desetke puta. Ako neki radio pusti pjesmu, a taj radio se sluša u npr. dvadesetak birtija u gradu – svi plaćaju naknadu. Jedna pjesma se plati 15, 20… 50 puta.
Naravno, kao i kod RTV pretplate, nemoguće je utvrditi što zapravo korisnik sluša ili gleda. Pa je onda jednostavnije uvesti paušalni Porez na posjedovanje TV prijenika (što je TV pretplata u suštini), uvesti paušal plaćanja ZAMP, uvesti paušal plaćanja naknade na CD/DVD diskove itd.
Vrhunac paradoksa je kad radiš koncert. Dovedeš pjevača, platiš ga da izvede svoje pjesme. Naravno, koncert moraš prijaviti i ZAMP-u. Na kraju – platiš ZAMP-u naknadu za javno izvođenje pjesama pjevača koji je zapravo sam izveo te iste pjesme javno i za to si ga već jednom platio.
Uglavnom…. da je sve zlo u ZAMP-u. Puno više milijardi je u poreznom reketu na goriva, višestrukom plaćanju naknada za izgradnje autocesta i da ne ponavljamo sve po stoti put.
Ono što bi kao konzumenti medija već jednom trebali shvatiti je:
– iza svake priče postoji interes. medija i/ili aktera
Loša je vijest je dobra vijest. Ljudi se zgražaju što je glavna vijest odrubljena ili propucana lubanja.
A onda naiđu na prometnu nesreću sa mrtvima, uredno broje crne vreće, gledaju ne bi li negdje na cesti vidjeli komad nekog pokojnika.
Termine "šok, strah, nevjerica…" stvorili su konzumenti ne novinari.
– neprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj
ZAMP je naš i Vladin neprijatelj. Vlada je od ZAMP-a napravila našeg neprijatelja da bi postala nama prijatelj.
– skretanje pozornosti
To je standard u životu inače. Ako hoćeš u javnosti, firmi ili životu skrenuti pozornost sa vlastitog nerada ili nesposobnosti, skreni pozornost na drugoga. Barem dok ne prođu Izbori. Spin dr.
– potkupljivanje
Nevjerojatno s koliko malo se može okrenuti cijelu priču na svoju stranu ili barem omekšati novinara. Dovoljan je poklon paketić na pressici, kvalitetan domjenak, povesti na put sa sobom… da bi omekšali pisca redaka.
– pritisak
Pritisak politike, vlasnika ili oglašivača. Izravni ili prikriveni.
Zbog svega – ne vjerujte medijima. Nema neovisnih. Svi imaju neke interese.
Igrajte se detekcije i skužite interese. Zanimljivo je.
Uglavnom…. da je sve zlo u ZAMP-u. Puno više milijardi je u poreznom reketu na goriva, višestrukom plaćanju naknada za izgradnje autocesta i da ne ponavljamo sve po stoti put.
[/quote]
jedno ne isključuje drugo.. ne bih imao niš protiv paušale na nosače zvuka ako bi to značilo da je legalno piratizirati ono što se već višestruko naplatilo..
Sorry, ali i svinje u egiptu imaju pravo živjet.
i biti propisno pojedene
Termine "šok, strah, nevjerica…" stvorili su konzumenti ne novinari.
je je, baš konzumenti …
kad vidim Rominu na vijestima čini mi se kao da je počeo nuklearni rat, a ne da je bila prometna u Zvonimirovoj …
novinari su jedno od najvećih zala ovog društva … potkupljeni, reketare cijelo društvo, a nitko im ništa ne može jer su okupirali cijeli medijski prostor …
najobičniji klošari … koliko ima novinara ispada da je njihov faks 10 puta veći od ekonoije …
čak me i Drago Hedl iznenadio … od njega sam očekivao više, a zapravo se predizborno svrstao na jednu stranu …
@ fazan
Malo je to prekompleksno za tvoj ekonomski ptičji um.
Konzumente zanima da li je Simonica presvukla jutros gaće, a ne novinara.
Romina nije novinarka nego loša TV voditeljica, isto kao i cijela generacija "mladih, lepih i uspešnih" sa RTL televizije. Među novinarima se već može pronaći dobrih i u novoj generaciji, ukoliko nisu primorani raditi trash teme (poput Simoninih gaća). U tiskanim medijima je još uvijek najveća koncentracija kvalitete prema ukupnom broju.
Anyway, mislim da smo predaleko od teme… Ili uz Simonicu lakše brodimo svjetsku krizu?
Gledajte "Farmu" i pustite mozak na pašu!
nismo predaleko od teme … volio bih vidjeti istraživanje koliki je godišnji iznos proračunskih sredstava koji se izdvaja za "sedmu silu" u vidu medijskog reketa …
a čudom se čude korupciji u javnim službama …
napraviš istraživanje u kojem građani kažu da je njih 50% zadovoljno životom u svom gradu …
e sad novinar može napisati:
50% ljudi je zadovoljno životom u svom gradu, ili
50% ljudi nije zadovoljno životom u svom gradu, ili
50% ljudi je zadovoljno životom u svom gradu, 35% nije zadovoljno, a 15% nema mišljenje.
Joj znate mi imamo jedan lijep projekt koji košta 200.000,00 kn. Znate, mi ćemo vam poslati zamolbu, trebalo bi to podržati … bla bla bla bla …
ili naprimjer plodovi zemlje: dojde majstor na farmu, snimi prilog, pa ako ode punih ruku s farme možda i bude prilog na TV, ako ne … nema priloga …
kako netko može kreirati javno mišljenje ako svaki dan piše o drugoj temi iz pouzdanih izvora …
Konzumente zanima da li je Simonica presvukla jutros gaće, a ne novinara.
ne zanima sve konzumente … zato i postoji nešto što se zove segmentacija tržišta …
vjerojatno direktora Erste banke ne zanima da li je Simona presvukla gaće … njega zanima nešto drugo …
samo stvar je u tome što će neki novinar koji se bavi ekonomijom pisati o simoninim gaćama kroz teme o ekonomiji …