Objasnjeno je na drugom forumu, minus 110 m je revalorizacija brodova koja se radi na kraju godine, te je knjigovodstvena stavka. 164 m je dobit atpl.
Ne znam čemu se uopće previše gledaju izvješća jer ona predstavljaju prošlost.
Stvar je što će rezultati u budućnosti biti bolji, a to se kupuje sad.
Ova dva nova plinaša tek kreću sa zarađivanjem.
S obzirom na zeleni val na brodarima, kakve su procjene hoće li 2023 biti preko 100 milijona kuna u odnosu na malo manje od 100 milijona 2022.
PS
Ipak su tu nova dva broda zato mislim da će biti više od 100 milijona kuna ili oko 13 milijona eura.
Eureka
Lp
Na braemaru
Pmax i smax danas više od plus 10 posto.
Probili 16000 za ožujak ili mart
Također cijela godina 2023 pozelenila biti će veselo.
Eureka
Lp
https://seebiz.eu/tvrtke/atlantska-plovidba-isplacuje-sjajnu-dividendu/288689
trial koliko jdpl dobiti isplacuje za dividendu?
Da budem jasan, i jdpl mi je odlican, podcjenjen, al ne usporeduj sto ne razumis.
Da te razriješim dileme … nemam JDPL, imam ATPL. Zasad.
Nisam vidio da me itko od tkz “znalaca” ovdje ispravio u navodima koliko su ova dva neto uprihodila u ovom zadnjem FI. Čini se da patuljci ipak ne znaju.
Jedan od njih, (nećemo ga imenovati) čak je napisao da je ovo FI od jučer godišnje.
Ekipa se krcala VLEN, JDPL i ATPL. Kao oni znaju nešto šta drugi ne znaju. Oni znaju da će godišnje biti dobro, kao i Q4.
Jer nije da su već kvartalima dobra izvješća. Haha. Pa će na objavu izaći i prodati ovcama. Ali ovaca nema.
ATPL i Bilbija su barem objavili dividendu. Stari lisci imaju više iskustva tako da će se tamo čak i zaraditi.
Atpl odleti umjesto što su neki očekivali pad ispod 50, a ovdje se valjda misli da za JDPL rast vozarina i nova 2 plinaša ne znače ništa?.