Ovo sve sto nabrajas je lanjski snijeg. Sada je pravo pitanje kakvo ce poslovanje biti sutra.
Jeli ja pricam kineski?!
I napisao sam da je prosle godine.
Neboj se ti za poslovanje. Znam ga vise nego ti. Ti samo mozes predpostavit.
Novo pojačanje Jadroplovove flote: Pod hrvatskom zastavom uskoro će zaploviti još jedan brod
Idemo slijedecih dana na nove vece razine.
Ja sam iskreno vjerovao Kovacicu(bivsem direktoru), dedi nisam.
Ali deda je u zadnje 2 godine napravio vise nego Kova u svojih zadnjih 10g mandata.
Da, pardon, zaboravio sam da si insajder, ali kako vidim ne pomaze ti ni to bas puno.
Kazes da nije bajno kad su trazili odgodu placanja starih obveza. Daj vidi koliko su casha dali za ova dva broda u razmaku par mjeseci.
Sve u redu dioki, kupili su nove brodove i to je ok, slažem se da treba diverzificirati poslovanje, ali ja sam nekako tradicionalan i ne volim dugove, jer nikad ništa dobro na kraju ne bude iz njih, ali ok, ako im prođe dokapitalizacija ove godine, dugoročno su zatvorili financijsku konstrukciju za dalje i odradili privatizaciju, jer ako se na varam to moraju zbog Europske komisije.
“Sve to uvod je u najavljenu dokapitalizaciju, koja bi trebala ojačati splitskog brodara za 150 do 350 milijuna kuna”
Koliko novca će se još spržiti kod JDPL, CRAL i brodogradilišta. Jedine veće rupetine su HŽ i DDJH. To su već rupe bez dna.
JDPL barem nekad ostvari i dobit. Ove stare obveze će se pokriti opet dokapitalizacijom, opet će se razvodniti udui manjinskih. Još par dokapitalizacija i na ovim razinam JDPL će vrijediti kao Tesla.
Dobro da sam uzeo narodne obveznice i plaćam poreze. Vidim da se pare na bacaju. Idu u dobre ruke.
Ova firma bi imala potencijala da je drugi vlasnik. Da se privatizira.
Ovako se samo bacaju novci poreznih obveznika kroz dokapitalizacije. A propast će na kraju jer nemaju pojma šta rade. Uvijek je i bila kasica prasica da lokalni muljatori vade novce iz nje.
Ovo ne komentirate:
“Dokapitalizacijom bi osigurali i podlogu za nastavak suradnje s japanskim brodogradilištem u kojemu su građena dosadašnja dva LPGbroda. ”
“Jadroplov kani još i dalje disperzirati poslovanje, a ambicije idu prema trajektnom prijevozu. Već pripremljen projekt za koji je odabran i graditelj broda, riječki 3. maj, kandidirat će se na natječaju za bespovratna EU sredstva namijenjena razvoju zelene tehnologije, a riječ je o trajektu na električni pogon vrijednosti 50 milijuna eura. Brod bi prevozio tisuću putnika i 150 automobila i bio bi prvi feribot takve veličine na elektro pogon u Europi. I tim projektom nastoji se dati poruku investitorima da Jadroplov više nije onaj stari.”
Ovdje nema dokapitalizacije prije jeseni, ako je uopce bude ove godine. U predstavništvu se trenutno u niti jednom segmentune spominje dokapitalizacija.
Sto kolega @BabaLuji u svom postu napisao da sa dva nova broda u floti, te 5 kojih od prije posjeduju, znaci 7 brodova.
Nemoj mjesat kruške i jabuke. Atpl prodaje paket, a Jdpl ako ide u dokapitalizaciju.
Čini se da ipak ide dokapitalizacija ove godine
Iako su se već počele pojavljivati dvojbe oko realizacije dokapitalizacije, Pavlović potvrđuje da se na njoj radi, angažiran je InterCapital, a realizirat će se na klasičan način, uz izdavanje prospekta i odobrenje Hanfe, oglašavanje javne ponude i uvrštenje novih dionica na burzi.
”S dokapitalizacijom idemo ove godine”, odlučan je Pavlović, koji već duže vrijeme obilazi investitore i razgovara o njihovom uključivanju u ovaj za Jadroplov veliki pothvat. Najviše je, kaže, priželjkivao da se uključe mirovinski fondovi, no, dali su mu jasno do znanja da ih ulaganje u takvu volatilnu djelatnost ne zanima. Idealni bi ulagači za Pavlovića bila primjerice Ina, volio bi da to budu i naši brodari, no zbog slabog interesa na domaćem tržištu Pavlović razgovara i na inozemnom, među brodarima u Grčkoj i Turskoj, a upravo odlazi na razgovore u Japan.
Nema ovdje dokapitalizacije ispod cijene. Ocekujem 15€.
Deda je i zadnju dokapitalizaciju srusio, koja je bila ispod cijene. Ili je srusio iz razloga sto je @mitkko bio u njoj.
Da dokapitalizacija po 15 EUR. Ma zaokružite odmah na 50 EUR, da bolje figura.
Jeli vi znate kako dokapitalizacija funkcionira i utječe na nas male pušioničare (pardon, dioničare) ili se stavljate na offer i nadate da vas netko skupi prije nego li skuži?
Jdpl je za prvi lpg brod znao da ce ga uzeti par mjeseci prije. A drugi na isti nacin.
Ja se nadam da ste svi upoznati koliko se ceka novogradnja broda, a da ne govorim o predradnjama prije pocetka gradnje.
Jdpl je uzeo 2 nova broda u rekordnom roku, ali ne samo to vec je te iste brodove dobio ispod cijene.
Priča sa trajektom bi mogla biti kroz 2 god.realizirana. Lovu iz fondova treba uzeti a njima ova green energy story prolazi.