JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@diokidina

Ovo sve sto nabrajas je lanjski snijeg. Sada je pravo pitanje kakvo ce poslovanje biti sutra.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

@mitkko

Jeli ja pricam kineski?!

I napisao sam da je prosle godine.

Neboj se ti za poslovanje. Znam ga vise nego ti. Ti samo mozes predpostavit.

Novo pojačanje Jadroplovove flote: Pod hrvatskom zastavom uskoro će zaploviti još jedan brod

Idemo slijedecih dana na nove vece razine.

Ja sam iskreno vjerovao Kovacicu(bivsem direktoru), dedi nisam.

Ali deda je u zadnje 2 godine napravio vise nego Kova u svojih zadnjih 10g mandata.

@diokidina

Da, pardon, zaboravio sam da si insajder, ali kako vidim ne pomaze ti ni to bas puno.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

@BudFox3

Kazes da nije bajno kad su trazili odgodu placanja starih obveza. Daj vidi koliko su casha dali za ova dva broda u razmaku par mjeseci.

Sve u redu dioki, kupili su nove brodove i to je ok, slažem se da treba diverzificirati poslovanje, ali ja sam nekako tradicionalan i ne volim dugove, jer nikad ništa dobro na kraju ne bude iz njih, ali ok, ako im prođe dokapitalizacija ove godine, dugoročno su zatvorili financijsku konstrukciju za dalje i odradili privatizaciju, jer ako se na varam to moraju zbog Europske komisije.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Sve to uvod je u najavljenu dokapitalizaciju, koja bi trebala ojačati splitskog brodara za 150 do 350 milijuna kuna”

Koliko novca će se još spržiti kod JDPL, CRAL i brodogradilišta. Jedine veće rupetine su HŽ i DDJH. To su već rupe bez dna.

JDPL barem nekad ostvari i dobit. Ove stare obveze će se pokriti opet dokapitalizacijom, opet će se razvodniti udui manjinskih. Još par dokapitalizacija i na ovim razinam JDPL će vrijediti kao Tesla.

Dobro da sam uzeo narodne obveznice i plaćam poreze. Vidim da se pare na bacaju. Idu u dobre ruke.

 

Trolam, hejtam, vrijeđam, ponižavam, omaložavami - mućki Džubrarim.

Ova firma bi imala potencijala da je drugi vlasnik. Da se privatizira.

Ovako se samo bacaju novci poreznih obveznika kroz dokapitalizacije. A propast će na kraju jer nemaju pojma šta rade. Uvijek je i bila kasica prasica da lokalni muljatori vade novce iz nje.

Ovo ne komentirate:

“Dokapitalizacijom bi osigurali i podlogu za nastavak suradnje s japanskim brodogradilištem u kojemu su građena dosadašnja dva LPGbroda. ”

Jadroplov kani još i dalje disperzirati poslovanje, a ambicije idu prema trajektnom prijevozu. Već pripremljen projekt za koji je odabran i graditelj broda, riječki 3. maj, kandidirat će se na natječaju za bespovratna EU sredstva namijenjena razvoju zelene tehnologije, a riječ je o trajektu na električni pogon vrijednosti 50 milijuna eura. Brod bi prevozio tisuću putnika i 150 automobila i bio bi prvi feribot takve veličine na elektro pogon u Europi. I tim projektom nastoji se dati poruku investitorima da Jadroplov više nije onaj stari.”

diokidina, 09.03.2023. u 08:11

Ovdje nema dokapitalizacije prije jeseni, ako je uopce bude ove godine. U predstavništvu se trenutno u niti jednom segmentune spominje dokapitalizacija.

Sto kolega @BabaLuji u svom postu napisao da sa dva nova broda u floti, te 5 kojih od prije posjeduju, znaci 7 brodova.

@forumas

Nemoj mjesat kruške i jabuke. Atpl prodaje paket, a Jdpl ako ide u dokapitalizaciju.

 

Čini se da ipak ide dokapitalizacija ove godine

 

Iako su se već počele pojavljivati dvojbe oko realizacije dokapitalizacije, Pavlović potvrđuje da se na njoj radi, angažiran je InterCapital, a realizirat će se na klasičan način, uz izdavanje prospekta i odobrenje Hanfe, oglašavanje javne ponude i uvrštenje novih dionica na burzi.


”S dokapitalizacijom idemo ove godine”, odlučan je Pavlović, koji već duže vrijeme obilazi investitore i razgovara o njihovom uključivanju u ovaj za Jadroplov veliki pothvat. Najviše je, kaže, priželjkivao da se uključe mirovinski fondovi, no, dali su mu jasno do znanja da ih ulaganje u takvu volatilnu djelatnost ne zanima. Idealni bi ulagači za Pavlovića bila primjerice Ina, volio bi da to budu i naši brodari, no zbog slabog interesa na domaćem tržištu Pavlović razgovara i na inozemnom, među brodarima u Grčkoj i Turskoj, a upravo odlazi na razgovore u Japan.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Nema ovdje dokapitalizacije ispod cijene. Ocekujem 15€.

Deda je i zadnju dokapitalizaciju srusio, koja je bila ispod cijene. Ili je srusio iz razloga sto je @mitkko bio u njoj.

Da dokapitalizacija po 15 EUR. Ma zaokružite odmah na 50 EUR, da bolje figura.

Jeli vi znate kako dokapitalizacija funkcionira i utječe na nas male pušioničare (pardon, dioničare) ili se stavljate na offer i nadate da vas netko skupi prije nego li skuži?

Trolam, hejtam, vrijeđam, ponižavam, omaložavami - mućki Džubrarim.

Jdpl je za prvi lpg brod znao da ce ga uzeti par mjeseci prije. A drugi na isti nacin.

Ja se nadam da ste svi upoznati koliko se ceka novogradnja broda, a da ne govorim o predradnjama prije pocetka gradnje.

Jdpl je uzeo 2 nova broda u rekordnom roku, ali ne samo to vec je te iste brodove dobio ispod cijene.

 

Priča sa trajektom bi mogla biti kroz 2 god.realizirana. Lovu iz fondova treba uzeti a njima ova green energy story prolazi.

https://www.index.hr/mobile/vijesti/clanak/prvi-elektricni-brodovi-trebali-bi-zaploviti-jadranskim-morem-za-dvijetri-godine/2445539.aspx?index_ref=naslovnica_najnovije_m

Na JDPL, je zavrio današnji BUUUU-efekt i cijena ide gore!

New Report

Close