Zanimljivo kako se “mala Hrvatska očito ne može othrvati moćnim međunarodnim kompanijama”, a velika Slovenija i Macedonija to uspijevaju bez pol muke!!!
Vidimo kako su Slovenci dobro procijenili; skandal koji trese vladu, rasprava u parlamentu, prosvjedi radnika Sistemske tehnike itd… Što se tiče konstatacija koje se uporno provlače u Nacionalu, Poslovnom dnevniku i ostalim tiskovinama da je Patrijin AMV bolji i superiorniji nego Pandur II to možemo svesti na staru narodnu- svaki Mujo svoga konja hvali! Ako je AMV toliko bolji kako to da su izgubili posao u Portugalu i Češkoj, a u Sloveniji i Poljskoj su dobili i završili u skandalu? Što se tiče hrvatskih vojnika u Afganistanu nije pošteno da se njih podmeće kao razlog zbog kojeg bi eto trebalo odabarati Patriu jer navodno AMV ima bolju protuoklopnu zaštitu. To jednostavno nije istina. Oba vozila su dobra, oba su prošla na testiranju, oba udovoljavaju svim tehničko-taktičkim karakteristikama itd. Riješenje je jednostavno- potrebno je odabrati onu ponudu koja bude bolja sa aspekta cijene, ponuđenog offseta i nacionalnih interesa, a ne kokošariti i lobirati za jednog od ponuđača jer se netko na vrhu već davno ugradio u priču.
Kod nas u Sloveniji je bilo više testiranja. Nažalost se Pandur II (kod nas se zove Krpan) koji je bio domači proizvod (Steyer je kupil Sistemsko tehniko) pokazal puno slabiji. Na par testova je bio onesposobljen. Zato je vlada izabral uvoznu Patriju i prekinula proizvodnju Krpana. Financijska afera nema s time puno veze.