još bih rekao da drakonsko povišenje novčane vrijednosti kazni ima samo kontraproduktivni učinak: kazne su tako visoke u odnosu na hrvatski standard i uvjete života da to vjerojatno sprječava policiju da dosljedno odrezuje takve kazne.
zakonodavci su odavno izgubili svaki doticaj s realnim životom.
na mnogim mjestima gdje bi začas trebali ostati bez 2-3000 kn znakovi ograničenja su uvredljivo nerealni, i to znaju svi.
ako priključak neke vjerojatno nelegalno napravljene kuće uz samu magistralu snizuje brzinu s 80 na 40 km/h, to je igla u živac ama baš svakom vozaču, i policajci su toga svjesni.
s druge strane, prije neki dan u novinama je pisalo da ubojstvo gliserom “nosi” 6 mjeseci zatvora! a trebalo bi 15-20 godina.
vožnja bez položenog vozačkog ispita kažnjava se s 1000 kn, a vjerojatno bi trebalo s par godina zatvora jer je riječ u dovođenju u životnu opasnost mnogih ljudi.
užasni zakoni, loše ceste sigurnosno ugrožene divljom gradnjom, prometni znaci koji očito skidaju odgovornost države za cijeli kaos, a vozačima poručuju “tko vam je kriv što ste zabasali ovdje”… mislim da je policija na terenu najmanje kriva u tom lancu kaosa
rješenje problema bilo bi tako jednostavno da mora biti da se problem sigurnosti u prometu ne želi zaista riješiti.
zaposliti koju tisuću novih prometnih policajaca. postaviti ih na svakih nekoliko kilometara cesta u cijeloj zemlji. svaki od njih će u već u prvom danu zaraditi cijelu svoju mjesečnu plaću. tako se puni proračun, smanjuje nezaposlenost, a broj žrtava u prometu pao bi na mozda 20% posto sadašnjega.
i shvatitt već jednom da su ti koji moraju platiti par tisuća kuna zapravo ljudi uhvaćeni u namjernom ugrožavanju javne sigurnosti, kao i bilo koji drugi teroristi.