Dina ide u stečaj, prodat će je u paketu s Diokijem

Naslovnica Forum Komentari članaka Dina ide u stečaj, prodat će je u paketu s Diokijem

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Koji investitori iz,SAD,Britanije,Rusije,Kazahstan???
Zamolio bih gos:novinarku Suzanu Varošanec da objavi pojedinosti.

1)Kolika je cijena paketa za DIOKI-DINU koji se kupuju???
2)kolika je cjena po dionici??
3)Koliko se plaća zemljište za NLG??
4)Koliko je količina novaca koja će se nakon prodaje sliti na račun DIOKI???

Ne samo to. Očito da stečajna upraviteljica ne radi svoj posao.

Prvo je trebala napraviti popis operativne i neoparativne imovine.

A kaj ona dela? Ide rezati postrojenje!BijesanBijesanLjut

s druge strane imamo Dinamarin d.o.o. (to ne znam Savo jel ima lovu na računu), ali ono što znam je taj da trena imati bar 5-6 brodova da bi dobio posao u INI.

i to se radi o o brodovima zadnje generacije (dvostruka oplata) jer samo takvi mogu ploviti Jadranom.

A kako znam da ih ima.

Pa zbog nabave INE, znate kako se oni hvale kako je odabir dobavljača transparentan.

To Vam znači da je gospodin morao priložiti dokaz da ima te brode za razvoz nafte, kao i bankarsku garanciju od 40 miliona kuna da se INA ima od čega naplatiti. neću sad o osiguranju.

Znači gospođa stečajna upraviteljica je PRVO trebala prodati te brodove, ili ih prodati u staro željezo na rezalište.

Jer to nije KOR biznis DIOKIJA, mi smo petrokemijska industrija a ne brodarska kompanija s tankerima.

Neka gospodo s brodarskih dionica kažu cifru koliko bi se tu moglo dobiti love. Radi se ipak o specijalnim brodovima.

Očito dovoljno za pokretanje proizvodnje.

Mislim jedan LPLH je bio u središtu događanja, a imao jedan ružinavi brod.Namiguša

Lp, Cool

[b]black magic[/b]

Imamo Rusa, Engleza umjesto Amerikanca, a gdje je Mujo?

savu za predsjednika!


Imamo Rusa, Engleza umjesto Amerikanca, a gdje je Mujo?

u vladi?


Ne samo to. Očito da stečajna upraviteljica ne radi svoj posao.

Prvo je trebala napraviti popis operativne i neoparativne imovine.

A kaj ona dela? Ide rezati postrojenje!BijesanBijesanLjut

s druge strane imamo Dinamarin d.o.o. (to ne znam Savo jel ima lovu na računu), ali ono što znam je taj da trena imati bar 5-6 brodova da bi dobio posao u INI.

i to se radi o o brodovima zadnje generacije (dvostruka oplata) jer samo takvi mogu ploviti Jadranom.

A kako znam da ih ima.

Pa zbog nabave INE, znate kako se oni hvale kako je odabir dobavljača transparentan.

To Vam znači da je gospodin morao priložiti dokaz da ima te brode za razvoz nafte, kao i bankarsku garanciju od 40 miliona kuna da se INA ima od čega naplatiti. neću sad o osiguranju.

Znači gospođa stečajna upraviteljica je PRVO trebala prodati te brodove, ili ih prodati u staro željezo na rezalište.

Jer to nije KOR biznis DIOKIJA, mi smo petrokemijska industrija a ne brodarska kompanija s tankerima.

Neka gospodo s brodarskih dionica kažu cifru koliko bi se tu moglo dobiti love. Radi se ipak o specijalnim brodovima.

Očito dovoljno za pokretanje proizvodnje.

Mislim jedan LPLH je bio u središtu događanja, a imao jedan ružinavi brod.Namiguša

Lp, Cool

Imaju dva tankera.. kijac i sepen, oba imaju skoro identicne specifikacije te sa ugovorom sa inom i jos nekoliko manjih ugovora godinje ja ne vidim kako bi ova tvrtka poslovala sa minusom.. odrzavanje dva tankera od 90 metara sigurno ne stoji vise od 40 milijuna kuna godinje .. kupiti ovu malu tvrtku uz dioki i dinu je svakako privlacno investitorima.. kako god zavrsi ova prica ja necu nikad vjerovati da nitko nije bio zainteresiran za paket diokia sa svim manjim i vecim tvrtkama te zemljistom za lng terminal.. posebno uz cijelu putin/obama situaciju

http://www.dinamarin.hr/flota.html ovde mozete pogledate detaljnosti u vezi brodova



Ne samo to. Očito da stečajna upraviteljica ne radi svoj posao.

Prvo je trebala napraviti popis operativne i neoparativne imovine.

A kaj ona dela? Ide rezati postrojenje!BijesanBijesanLjut

s druge strane imamo Dinamarin d.o.o. (to ne znam Savo jel ima lovu na računu), ali ono što znam je taj da trena imati bar 5-6 brodova da bi dobio posao u INI.

i to se radi o o brodovima zadnje generacije (dvostruka oplata) jer samo takvi mogu ploviti Jadranom.

A kako znam da ih ima.

Pa zbog nabave INE, znate kako se oni hvale kako je odabir dobavljača transparentan.

To Vam znači da je gospodin morao priložiti dokaz da ima te brode za razvoz nafte, kao i bankarsku garanciju od 40 miliona kuna da se INA ima od čega naplatiti. neću sad o osiguranju.

Znači gospođa stečajna upraviteljica je PRVO trebala prodati te brodove, ili ih prodati u staro željezo na rezalište.

Jer to nije KOR biznis DIOKIJA, mi smo petrokemijska industrija a ne brodarska kompanija s tankerima.

Neka gospodo s brodarskih dionica kažu cifru koliko bi se tu moglo dobiti love. Radi se ipak o specijalnim brodovima.

Očito dovoljno za pokretanje proizvodnje.

Mislim jedan LPLH je bio u središtu događanja, a imao jedan ružinavi brod.Namiguša

Lp, Cool

Imaju dva tankera.. kijac i sepen, oba imaju skoro identicne specifikacije te sa ugovorom sa inom i jos nekoliko manjih ugovora godinje ja ne vidim kako bi ova tvrtka poslovala sa minusom.. odrzavanje dva tankera od 90 metara sigurno ne stoji vise od 40 milijuna kuna godinje .. kupiti ovu malu tvrtku uz dioki i dinu je svakako privlacno investitorima.. kako god zavrsi ova prica ja necu nikad vjerovati da nitko nije bio zainteresiran za paket diokia sa svim manjim i vecim tvrtkama te zemljistom za lng terminal.. posebno uz cijelu putin/obama situaciju

http://www.dinamarin.hr/flota.html ovde mozete pogledate detaljnosti u vezi brodova
[/quote]

Zainteresirani su svi ,i vrijeme je za objavu pristiglih ponuda , pa da vidimo koji iznosi i vrijednost dionica su u ponudama, bio sam zamolio gos;Suzanu ,vezano za ovaj tekst , da objavi detalje tih triju pristiglih ponuda za DIOKI- jer je svima jasno da sa kupnjom Diokia ,stječu sve udjele i vlasništva ,nad DIOKI-DINA-LNG i ostale.

[emo_dolar][emo_euro]
Koji investitori iz,SAD,Britanije,Rusije,Kazahstan???
Zamolio bih gos:novinarku Suzanu Varošanec da objavi pojedinosti.

1)Kolika je cijena paketa za DIOKI-DINU koji se kupuju???
2)kolika je cjena po dionici??
3)Koliko se plaća zemljište za NLG??
4)Koliko je količina novaca koja će se nakon prodaje sliti na račun DIOKI???




Ne samo to. Očito da stečajna upraviteljica ne radi svoj posao.

Prvo je trebala napraviti popis operativne i neoparativne imovine.

A kaj ona dela? Ide rezati postrojenje!BijesanBijesanLjut

s druge strane imamo Dinamarin d.o.o. (to ne znam Savo jel ima lovu na računu), ali ono što znam je taj da trena imati bar 5-6 brodova da bi dobio posao u INI.

i to se radi o o brodovima zadnje generacije (dvostruka oplata) jer samo takvi mogu ploviti Jadranom.

A kako znam da ih ima.

Pa zbog nabave INE, znate kako se oni hvale kako je odabir dobavljača transparentan.

To Vam znači da je gospodin morao priložiti dokaz da ima te brode za razvoz nafte, kao i bankarsku garanciju od 40 miliona kuna da se INA ima od čega naplatiti. neću sad o osiguranju.

Znači gospođa stečajna upraviteljica je PRVO trebala prodati te brodove, ili ih prodati u staro željezo na rezalište.

Jer to nije KOR biznis DIOKIJA, mi smo petrokemijska industrija a ne brodarska kompanija s tankerima.

Neka gospodo s brodarskih dionica kažu cifru koliko bi se tu moglo dobiti love. Radi se ipak o specijalnim brodovima.

Očito dovoljno za pokretanje proizvodnje.

Mislim jedan LPLH je bio u središtu događanja, a imao jedan ružinavi brod.Namiguša

Lp, Cool

Imaju dva tankera.. kijac i sepen, oba imaju skoro identicne specifikacije te sa ugovorom sa inom i jos nekoliko manjih ugovora godinje ja ne vidim kako bi ova tvrtka poslovala sa minusom.. odrzavanje dva tankera od 90 metara sigurno ne stoji vise od 40 milijuna kuna godinje .. kupiti ovu malu tvrtku uz dioki i dinu je svakako privlacno investitorima.. kako god zavrsi ova prica ja necu nikad vjerovati da nitko nije bio zainteresiran za paket diokia sa svim manjim i vecim tvrtkama te zemljistom za lng terminal.. posebno uz cijelu putin/obama situaciju

http://www.dinamarin.hr/flota.html ovde mozete pogledate detaljnosti u vezi brodova
[/quote]

Zainteresirani su svi ,i vrijeme je za objavu pristiglih ponuda , pa da vidimo koji iznosi i vrijednost dionica su u ponudama, bio sam zamolio gos;Suzanu ,vezano za ovaj tekst , da objavi detalje tih triju pristiglih ponuda za DIOKI- jer je svima jasno da sa kupnjom Diokia ,stječu sve udjele i vlasništva ,nad DIOKI-DINA-LNG i ostale.

[emo_dolar][emo_euro]
Koji investitori iz,SAD,Britanije,Rusije,Kazahstan???
Zamolio bih gos:novinarku Suzanu Varošanec da objavi pojedinosti.

1)Kolika je cijena paketa za DIOKI-DINU koji se kupuju???
2)kolika je cjena po dionici??
3)Koliko se plaća zemljište za NLG??
4)Koliko je količina novaca koja će se nakon prodaje sliti na račun DIOKI???

[/quote]

lacoste da gospoda varošanec ima te podatke vjerojatno bi ih objavila.. meni je cudno sto je dosla i do ovih podataka..

pa vjerojatno se zato i dionica MORALA delistirati da se NIKAKVI podaci ne šalju na ZSE.

kao da je dosad sve bilo transparentno.[emo_smijeh]

Ne samo da je DIOKI I DINA mogli poslovati pozitivno, već su mogli ljudi normalno raditi.

Ali kada imate sitne nesposobne dušice, kao što je ministar gospodarstva onda imamo ovo kaj imamo.

Umjesto da rade u interesu hrvatskih ljudi, evo čak ne znam u čijem interesu rade.

Zato jer su toliko nesposobni da ne znaju raditi ni u svome interesu.

Uglavnom sada treba prodati DIOKI i INU Rusima.

Oni će znati kaj treba s njima, kad Hrvati ne znaju.[emo_bijesan]

Žao mi radnika. DIOKI je bio drugi izvoznik, odmah poslije INE, a izvozio je gotovi proizvod. Ili je imao usluge dorade za Italijane.

ali nama ne treba hrvatska proizvodnja i porast BDP-a

Lp

[b]black magic[/b]





Ne samo to. Očito da stečajna upraviteljica ne radi svoj posao.

Prvo je trebala napraviti popis operativne i neoparativne imovine.

A kaj ona dela? Ide rezati postrojenje!BijesanBijesanLjut

s druge strane imamo Dinamarin d.o.o. (to ne znam Savo jel ima lovu na računu), ali ono što znam je taj da trena imati bar 5-6 brodova da bi dobio posao u INI.

i to se radi o o brodovima zadnje generacije (dvostruka oplata) jer samo takvi mogu ploviti Jadranom.

A kako znam da ih ima.

Pa zbog nabave INE, znate kako se oni hvale kako je odabir dobavljača transparentan.

To Vam znači da je gospodin morao priložiti dokaz da ima te brode za razvoz nafte, kao i bankarsku garanciju od 40 miliona kuna da se INA ima od čega naplatiti. neću sad o osiguranju.

Znači gospođa stečajna upraviteljica je PRVO trebala prodati te brodove, ili ih prodati u staro željezo na rezalište.

Jer to nije KOR biznis DIOKIJA, mi smo petrokemijska industrija a ne brodarska kompanija s tankerima.

Neka gospodo s brodarskih dionica kažu cifru koliko bi se tu moglo dobiti love. Radi se ipak o specijalnim brodovima.

Očito dovoljno za pokretanje proizvodnje.

Mislim jedan LPLH je bio u središtu događanja, a imao jedan ružinavi brod.Namiguša

Lp, Cool

Imaju dva tankera.. kijac i sepen, oba imaju skoro identicne specifikacije te sa ugovorom sa inom i jos nekoliko manjih ugovora godinje ja ne vidim kako bi ova tvrtka poslovala sa minusom.. odrzavanje dva tankera od 90 metara sigurno ne stoji vise od 40 milijuna kuna godinje .. kupiti ovu malu tvrtku uz dioki i dinu je svakako privlacno investitorima.. kako god zavrsi ova prica ja necu nikad vjerovati da nitko nije bio zainteresiran za paket diokia sa svim manjim i vecim tvrtkama te zemljistom za lng terminal.. posebno uz cijelu putin/obama situaciju

http://www.dinamarin.hr/flota.html ovde mozete pogledate detaljnosti u vezi brodova
[/quote]

Zainteresirani su svi ,i vrijeme je za objavu pristiglih ponuda , pa da vidimo koji iznosi i vrijednost dionica su u ponudama, bio sam zamolio gos;Suzanu ,vezano za ovaj tekst , da objavi detalje tih triju pristiglih ponuda za DIOKI- jer je svima jasno da sa kupnjom Diokia ,stječu sve udjele i vlasništva ,nad DIOKI-DINA-LNG i ostale.

[emo_dolar][emo_euro]
Koji investitori iz,SAD,Britanije,Rusije,Kazahstan???
Zamolio bih gos:novinarku Suzanu Varošanec da objavi pojedinosti.

1)Kolika je cijena paketa za DIOKI-DINU koji se kupuju???
2)kolika je cjena po dionici??
3)Koliko se plaća zemljište za NLG??
4)Koliko je količina novaca koja će se nakon prodaje sliti na račun DIOKI???

[/quote]

lacoste da gospoda varošanec ima te podatke vjerojatno bi ih objavila.. meni je cudno sto je dosla i do ovih podataka..
[/quote]

dali ima ili nema ,nebitno,pitat ćemo vrh politike

@LULA

ma ne vjerujem da postoji šansa da rusi dođu do toga. Taman sve propalo, rusima se neće dati. Doći će neki jebivjetri kojima je samo zemljište za lng važno, a ovo drugo sve u staro željezo, dio odmah a dio (dina) kroz koju godinu.

A naša vlada će poslušno klimati glavom, kao i uvijek do sada. A vjerojatno dobiti nešto i u svoj džep, kao i uvijek do sada. I to je to.

pa neka dobe za svoj đep

ono što je važno da će javnost pratiti svaki korak oko Diokija i Dine, Krka.

A zatvore vrlo lako proširimo.

Ono što mene ljuti, što ja buda.la mislio svoju imovinu svu založiti da spasim Dioki, a oni imaju DINAMARIN koji su mogli prodati i sami pokrenuti proizvodnju.

Dobili bi tih 5 milijuna dolara za pokretanje proizvodnje.

Sada očekujem da će stečajna upraviteljica sjesti na račun i pokretnine i nekretni Dinamarina i prodati ih na aukciji i time isplatiti ove lešinare bankarske.

mene nešto drugo zabrinjava, a to je moja INA.

Ovi iz INE se hvale kako transparentno vode nabavu iz MOLA.

Onda kako je moguće da su odabrali firmu koja je u stečaju i kojoj će se račun i brodovi blokirati i prodati na dražbi da se namire vjerovnici?

Jako šlampavo delanje u INI!

Lp[emo_mrgud]

[b]black magic[/b]


pa neka dobe za svoj đep

ono što je važno da će javnost pratiti svaki korak oko Diokija i Dine, Krka.

A zatvore vrlo lako proširimo.

Ono što mene ljuti, što ja buda.la mislio svoju imovinu svu založiti da spasim Dioki, a oni imaju DINAMARIN koji su mogli prodati i sami pokrenuti proizvodnju.

Dobili bi tih 5 milijuna dolara za pokretanje proizvodnje.

Sada očekujem da će stečajna upraviteljica sjesti na račun i pokretnine i nekretni Dinamarina i prodati ih na aukciji i time isplatiti ove lešinare bankarske.

mene nešto drugo zabrinjava, a to je moja INA.

Ovi iz INE se hvale kako transparentno vode nabavu iz MOLA.

Onda kako je moguće da su odabrali firmu koja je u stečaju i kojoj će se račun i brodovi blokirati i prodati na dražbi da se namire vjerovnici?

Jako šlampavo delanje u INI!

Lp[emo_mrgud]

Ili ovi iz INE znaju da se opoziva prijedlog za stečaj DIOKIA i da slijedi Preuzimanje DIOKI-DINA-LNG ..

New Report

Close