BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Brodarstvo je izuzetno volatilno i sezonalno. Kome to nije jasno i ne može hladne glave ovo pratiti, preporučam da se bavi nečim drugim, sačuvat će si zdravlje.

Ja u ovoj volatilnosti vidim izuzetne prilike, ali to sam samo ja.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Bunker fuel price spreads tipped to have peaked, on course to fall below $200

Bunker fuel price spreads tipped to have peaked, on course to fall below $200

“The price spread in Singapore has now dropped from a high of $343 per tonne to $259 as of yesterday, while in Rotterdam the gap could go below $200 today for the first time.”

““Once we get over the supply constraints on the new fuels, the spread will gradually narrow,” Leszczynski said today, predicting the equilibrium spread would be somewhere around $180 to $200 per tonne in Singapore.”

Adrian Tolson, a director at consultants BLUE Insight, agreed with Leszczynski, saying the VLSFO market is slowly dealing with its early logistics issues, resulting in more competitive prices while the HSFO market is now seeing the results of low demand followed by low availability.

“The future is HSFO as a small volume, logistically challenging fuel choice. In many ports with no consistent scrubber demand there will no supply. HSFO buyers will face higher prices and greater bulk to retail premiums even in main ports,” Tolson said.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.


Brodarstvo je izuzetno volatilno i sezonalno. Kome to nije jasno i ne može hladne glave ovo pratiti, preporučam da se bavi nečim drugim, sačuvat će si zdravlje.

Jedan dan ćeš biti u pravu, al ne moraš revrednovati i ponovno ispitivati “Newtnove zakone”, da bi pokazao da dno postoji.

Ja u ovoj volatilnosti vidim izuzetne prilike, ali to sam samo ja.

@mittko

Meni se cini da je tebi psiha stradala od te volatilnosti, zato štancaš postove na svim brodarskim temama ko rotacija u Vjesniku. Crtkaš kojekakve crtkarije i spajas pixele po ekranu. Sad je dno, pa drugi dan opet… sad je dno, pa sutra, pa prekosutra.

Možda bi ti bilo najbolje da ugasiš koji tjedan ekran i odmoris se.

The effect of scrubbers since January 1st (and the March 31 carriage ban on HSFO) has created a two-tiered charter rate market, especially for VLCC’s and Cape bulkers. It has been reported that scrubber fitted Cape bulkers are earning close to $14,000/day on a weighted time-charter average while non-scrubber Capes are getting just under $6,000/day.

Oni koji rastu zadnji rastu najviše.



Brodarstvo je izuzetno volatilno i sezonalno. Kome to nije jasno i ne može hladne glave ovo pratiti, preporučam da se bavi nečim drugim, sačuvat će si zdravlje.

Jedan dan ćeš biti u pravu, al ne moraš revrednovati i ponovno ispitivati “Newtnove zakone”, da bi pokazao da dno postoji.

Ja u ovoj volatilnosti vidim izuzetne prilike, ali to sam samo ja.

@mittko

Meni se cini da je tebi psiha stradala od te volatilnosti, zato štancaš postove na svim brodarskim temama ko rotacija u Vjesniku. Crtkaš kojekakve crtkarije i spajas pixele po ekranu. Sad je dno, pa drugi dan opet… sad je dno, pa sutra, pa prekosutra.

Možda bi ti bilo najbolje da ugasiš koji tjedan ekran i odmoris se.
[/quote]

Meni psiha može stradati jedino ako se krenem upuštati u raspravu sa trolovima kao što si ti. Nisam vidio da si na ijednoj temi napisao nešto konstruktivno. Nijedna dionica ti ne valja.

Brodare pratim svakodnevno (i gotovo isključivo brodare) pa ponešto informacija prenesem i ovdje na forum, odnosno kako kažeš “štancam postove na svim brodarskim temama”. Pokušavam biti konstruktivan i doprinijeti raspravi, razumijem da je to tebi strana tema.

Što se tiče TA (odnosno “crtkarije i spajanje pixela”), tu nemam šta komentirati. Tu se možemo složiti da se ne slažemo. Tebi su to crtkarije, meni je to vrlo koristan alat koji mi daje prednost pred ignorantima.

Evo još jedan koristan link, čisto da nastavim sa “štancanjem”. Ti ga nemoj pročitati jer bi mogao iz toga nešto korisno čuti.

Opportunity knocks at the strangest of times for capesizes

“Judging by the volatility of the calculations I’ve made (‘bloody volatile’ I believe is the statistical term of the day), these extreme windows do not last long. So act now, from wherever you may be starting. It turns out that opportunity knocks at the strangest of times. You just need to listen out for it.”

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Mittko

vec sam ti napisao da si jedan od rijetkih koji kuzi nesto ovu temu. Nemoj to kvariti TA, molim te. Ako si ikad citao ijednu knjigu o tome, a valjda jesi, onda ti vec u uvodu piše (bilo koje knjige o TA), da bi se ona uopce koristila, da treba biti ogroman promet da se ista može uopce uzeti u obzir, jer isti pattern mora vidjeti više ljudi. Tko radi TA na zse, ne znam kako to lijepse nazvati, je smijesan

Da prekinem malo ovu žustru raspravu 🙂

Jel zna netko možda da li se može negdje trgovati sa nekim ETFom koji je vezan na BDI index ili samim BDI indexom?




Brodarstvo je izuzetno volatilno i sezonalno. Kome to nije jasno i ne može hladne glave ovo pratiti, preporučam da se bavi nečim drugim, sačuvat će si zdravlje.

Jedan dan ćeš biti u pravu, al ne moraš revrednovati i ponovno ispitivati “Newtnove zakone”, da bi pokazao da dno postoji.

Ja u ovoj volatilnosti vidim izuzetne prilike, ali to sam samo ja.

@mittko

Meni se cini da je tebi psiha stradala od te volatilnosti, zato štancaš postove na svim brodarskim temama ko rotacija u Vjesniku. Crtkaš kojekakve crtkarije i spajas pixele po ekranu. Sad je dno, pa drugi dan opet… sad je dno, pa sutra, pa prekosutra.

Možda bi ti bilo najbolje da ugasiš koji tjedan ekran i odmoris se.
[/quote]

Meni psiha može stradati jedino ako se krenem upuštati u raspravu sa trolovima kao što si ti. Nisam vidio da si na ijednoj temi napisao nešto konstruktivno. Nijedna dionica ti ne valja.

Brodare pratim svakodnevno (i gotovo isključivo brodare) pa ponešto informacija prenesem i ovdje na forum, odnosno kako kažeš "štancam postove na svim brodarskim temama". Pokušavam biti konstruktivan i doprinijeti raspravi, razumijem da je to tebi strana tema.

Što se tiče TA (odnosno "crtkarije i spajanje pixela"), tu nemam šta komentirati. Tu se možemo složiti da se ne slažemo. Tebi su to crtkarije, meni je to vrlo koristan alat koji mi daje prednost pred ignorantima.

Evo još jedan koristan link, čisto da nastavim sa "štancanjem". Ti ga nemoj pročitati jer bi mogao iz toga nešto korisno čuti.

Opportunity knocks at the strangest of times for capesizes

"Judging by the volatility of the calculations I’ve made (‘bloody volatile’ I believe is the statistical term of the day), these extreme windows do not last long. So act now, from wherever you may be starting. It turns out that opportunity knocks at the strangest of times. You just need to listen out for it."
[/quote]

Vidi se da si puknuo ko kokica. Pronađi si neku normalnu investicijsku priču, a ne ganjanje pixella po ekranu. Možeš ti biti konstruktivan od Splita do Shangaja, al od dreka ne možeš napraviti pitu. Pogotovo ne na ZSE. Pokušavaš prodati priču koja je izuzetno kontaminirana. Zar ti ne vidiš sto se zbiva u Kini i ne možeš procijeniti kako će se to odraziti na njihovu ekonomiju? Moguće i globalnu.

A ti se baviš sumporanjem nafte i scrubberima i dokazuješ nekakav gap u vozarinama koji ti je neki petparački blog prodao “pod mjesec dana besplatne pretplate”. Pametuješ, a sam vidiš kako se ponaša cijena i sad samog sebe (i okolni puk) pokušavaš uvjeriti u nešto u što niti sam nisi siguran.

Džaba ti tvoje analize i crtakrije kad ti padaš na prvoj stepenici logičnog zaključivanja.

EoD.


Da prekinem malo ovu žustru raspravu 🙂

Jel zna netko možda da li se može negdje trgovati sa nekim ETFom koji je vezan na BDI index ili samim BDI indexom?

BDRY

https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/sok-za-promicatelje-elektro-voznje-dizel-se-vraca-na-velika-vrata-zahvaljujuci-patentu-koji-potpuno-ponistava-cadu-a-nox-svodi-na-zanemarivu-emisiju/9857164/


Vidi se da si puknuo ko kokica. Pronađi si neku normalnu investicijsku priču, a ne ganjanje pixella po ekranu. Možeš ti biti konstruktivan od Splita do Shangaja, al od dreka ne možeš napraviti pitu. Pogotovo ne na ZSE. Pokušavaš prodati priču koja je izuzetno kontaminirana. Zar ti ne vidiš sto se zbiva u Kini i ne možeš procijeniti kako će se to odraziti na njihovu ekonomiju? Moguće i globalnu.

A ti se baviš sumporanjem nafte i scrubberima i dokazuješ nekakav gap u vozarinama koji ti je neki petparački blog prodao “pod mjesec dana besplatne pretplate”. Pametuješ, a sam vidiš kako se ponaša cijena i sad samog sebe (i okolni puk) pokušavaš uvjeriti u nešto u što niti sam nisi siguran.

Džaba ti tvoje analize i crtakrije kad ti padaš na prvoj stepenici logičnog zaključivanja.

EoD.

Ne brini ti za moje mentalno zdravlje, bolje se počni baviti introspekcijom pa možda dokučiš zašto si ovako ogorčen na svim temama.

Zatucani ljudi ne vide dalje od svog nosa pa im onda ovakve jednostavne stvari moraš crtati. INVESTIRANJE i TREJDANJE su dvije različite stvari, ja to strogo razlikujem, a tebi preporučam da to malo proučiš.

Brodari su mi investicija, sa njima ne trejdam, ali svejedno radim TA – kotradiktorno, jel da? Kada tražiš dobre investicijske prilike, onda analiziraš fundamente i temeljem njih ocjeniš je li neka investicija dobra ili nije. Jel tako? TA ti tu pomaže da pronađeš pravi tajming za ulaz. Burze pokreću emocije, strah i pohlepa, a te emocije se lijepo ocrtavaju na grafovima ako znaš kako ih tumačiti.

Vozarine, sumpor, scrubbere i gapove neću posebno komentirati, vidim da te to uopće ne zanima, a kako kažeš, i tako “ni sam u to nisam siguran”. Ako te to nekada bude zanimalo, vViše o tome sam možeš pročitati na ovim “linkovima koje štancam” koji te usmjeravaju na “petparačke blogove”. Kada ti istekne tih “mjesec dana besplatne pretplate” zvrcni me pa ću ti dati svoj user i pass – nisi mi baš simpatičan, ali šteta je da vječno ostaneš ignorant. Nije tebi lako.

Ova zbivanja zadnjih dana u Kini će se sigurno dodatno loše odraziti na spot vozarine. Vidit ćemo kako će se ta priča razvijati i koliko će potrajati. Ti si naravno znao da će se ova epidemija dogoditi pa zato nisi ulagao u brodare.

Evo ti u prilogu jedan članak u kojem se analizira utjecaj epidemije SARS-a u Kini na kinesko gospodarstvo koja se dogodila krajem 2002 (“The Short-Term Impact of SARS on the
Chinese Economy”), a također i jedan link sa ovih “petparačkih blogova” na tu temu. Samo, upozoravam te, linkove otvaraš na vlastitu odgovornost jer bi mogao nešto korisno pročitati i ugroziti svoj status ignoranta.

https://www.marketwatch.com/story/what-the-2003-sars-epidemic-tells-us-about-the-potential-impact-of-chinas-coronavirus-on-oil-and-metals-2020-01-22

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.




Baltic Dry Index Falls 7.54% to 576 in London
Capesize -14.21% to $5,071
Panamax -7.61% to $5,089
Supramax 58k tons -0.84% to $6,002
Handysize -2.38% to $4,626

je li danas konačno stao potop vozarina?
[/quote]
Je, stao je pad. Od 15%. Sad padaju po 5%

The Baltic Dry index is down 3.3 percent to 557 points Friday, according to TDN Direkt.

Capesize rates are the heaviest, down 5.9 percent to $ 4,772, while Panamax is down 4.1 percent to $ 4,880.

Handysize is down 2.3 percent to $ 4,520, while Supramax is down 0.4 percent to $ 5,976.

[/quote]

kakvo je danas stanje?
hvala

Pravilo je da čim nitko ne objavljuje, bdi pada.

The Baltic Dry index drops a new 2.0 percent to 546 points. The index has been falling for a long time. Capesize is down 2.9 percent to $ 4,632 a day. Panamax falls 3.3 percent to $ 4,718.

Handysize is down 2.2 percent to $ 4,422, while Supramax is down 0.3 percent to $ 5,959.

Kineska Nova godina je bila 25.1.
Rast spot vozarina krene između 3-5 dana nakon nove godine.

New Report

Close