Na brodarima/ru će biti super prilike za bilo kakav dokup ispod 400 kn… a dan će završiti sa početnom 4…
[/quote]
smijesno.da sam vidio jucer tvoj post prodao bih na zatvaranju par dionica po bidu i sto bi onda pametovao?
Na brodarima/ru će biti super prilike za bilo kakav dokup ispod 400 kn… a dan će završiti sa početnom 4…
[/quote]
smijesno.da sam vidio jucer tvoj post prodao bih na zatvaranju par dionica po bidu i sto bi onda pametovao?
[/quote]
Treba imati dionicu da bi se ista mogla prodati…smiješno!
Na brodarima/ru će biti super prilike za bilo kakav dokup ispod 400 kn… a dan će završiti sa početnom 4…
[/quote]
smijesno.da sam vidio jucer tvoj post prodao bih na zatvaranju par dionica po bidu i sto bi onda pametovao?
[/quote]da si ovo da si ono… nisi ništa niti hoćeš sa svojih 10 000 kn portfelja. ja sam bio u pravu ti si bio kao i obično u krivu.
Panamax?
BDI -1.27%, 1.712
Capesize -3.01% to $23,885
Panamax +1.79% to $14,320
Supramax 58k tons -0.16% to $10,892
Handysize +0.24% to $7,655
👌✌🤞👋👍😎💪👏😀
p.s. Marcipan…..
BDI -1.27%, 1.712
Capesize -3.01% to $23,885
Panamax +1.79% to $14,320
Supramax 58k tons -0.16% to $10,892
Handysize +0.24% to $7,655
👌✌🤞👋👍😎💪👏😀
p.s. Marcipan…..
Panamax +1.79% to $14,320
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Jesen bi mogli obilježiti brodari ako vozarine nastave ovako 🙂
Sanjaj.
Da gigicu?
Vidim da su panamaxi jos ispod 15000…
A vidim da i bdi dalje roni prema mom targetu…kao i indeksi vanka…
Da gigicu?
Vidim da su panamaxi jos ispod 15000…
A vidim da i bdi dalje roni prema mom targetu…kao i indeksi vanka…
Pa ja bi odmah potpisao da ostanu ovako ispod 15k kako ti kazes sljedecih bar 10 godina :)) a vjerujem i svi ostali koji imaju brodare.. za tebe je i svejedno jel su na 7 ili 27 😉
Da gigicu?
Vidim da su panamaxi jos ispod 15000…
A vidim da i bdi dalje roni prema mom targetu…kao i indeksi vanka…
Puno toga Tebi roni. Ali na Tvoju OGROMNU ZALOST,
Nama nusta NE RONI nego nam je vrlo ugodno i udobno na ovim prekrasnim razinama. Ali kao.i uvijek uvijek kada se JAVIŠ za NAS stvari krenu još bolje. Pa zato TE MOLIM , da na topicu na dbnevnoj bazi daš svoje prognoze kako bi nama biko ugodno i udobno na našim pozicijama na pallubi.
😀👏💪😎👍🤞✌👌😂😉
p.s. A ako si Ti proglasio presudnom granicu od 15.000$/danu za panamaxe mozda Ti se molba usliša, samo ju trebaš doboljno željeti
Kao i mija velika molba moderatoru da NE obriše ovaj pist. Hvala
samo vi potpisujte šta hoćete…i sanjajte mokre snove…
nema oporavka…plovite s gubitcima….kako brodari…tako i vaši portfelji skupa s njima…
“It is moving goods around that drives these companies,” he said. “So if they are picking up soybeans from Brazil instead of the U.S., they don’t care — it is the number of miles they move that determines how they make their money.”
“Marcus expects the International Maritime Organization’s new global sulfur caps on fuel emissions, known as IMO 2020, to “lead to a continuation of older ships being scrapped,” which will mean a lower total ship count and rising day-rates. The new rules go into effect in January, when marine shippers will have to reduce the sulfur content of their ships’ fuel oil to 0.50% from 3.50%. Marcus said that for ships that are more than 15 years old, retrofitting for IMO 2020 won’t be cost-effective. ”
You have scrapping growing, and an economy that is not booming globally, but is doing fine. You need an increase in the number of ships for basic growth. So we would expect to see the rates ships charge to go up dramatically,” Marcus said.
So he believes there is a “lining up of the stars” for long-term investors, with the regulatory change, high ship scrapping levels and a “collapsing” of ship orders, leading to a sustained increase in day-rates, and therefore profits for the surviving shippers.”
samo vi potpisujte šta hoćete…i sanjajte mokre snove…
nema oporavka…plovite s gubitcima….kako brodari…tako i vaši portfelji skupa s njima…
Hajde dobro, ako tako kažeš, ipak ti znaš najbolje, uzivaj ti u svojim mokrim snovima isto :)))