BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Šta nije Vaganski vrh na 1757 m? Ne znam koliko je ono Sveto brdo visoko… Nakon Dinare morati ćemo do Crne Gore, Bosne pa na kraju i do Slovenije.

使用を信頼し、あなた自身の能力の


Šta nije Vaganski vrh na 1757 m? Ne znam koliko je ono Sveto brdo visoko… Nakon Dinare morati ćemo do Crne Gore, Bosne pa na kraju i do Slovenije.

kolega “step by step”,tko žuri nogu slomi ili tako nekako…
još kažu naši stari da: “što se mora nije teško”
mudro si je izabrati da to što se mora da je i korisno,profitabilno…
po onoj staroj “spojiti ugodno s korisnim” ili tako nekako…
nije neophodno jer živi ljudi sve izdrže…
🙂

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Baltic Dry-indeksen stiger torsdag 0,5 prosent til 1.679 ?
malo me zbunjuje ovaj nordijski jezik -znači jučer je bilo 1666?
http://stockcharts.com/public/1269446/tenpp/13

bome cape i dalje gazi
+2.3%

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Baltic Dry-indeksen er opp 1,4 prosent til 1.702 poeng,

Baltic Dry +1,4%
Capesize +2,2%
Panamax +1,5%
Handysize +0,2%
Supramax -0,1%

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Lijepo.

使用を信頼し、あなた自身の能力の

BDI 1702

mali rajinac(1699m) je pao a sa njime i BDI kota 1700.
sjeverni velebit je apsolviran,selimo se na južni velebit
gdje čekaju:
sveto brdo(1751 m)
vaganski vrh (1757 m)
na pokušaj uspona
izglednost uspjeha?
cape-ovi vuku najviše,dojma sam da i niže klase trebaju odraditi svoju domaću zadaću?
a ako capeovi ne okrenu jaku kontru prije toga mogao bi pasti još koji HR vrh.
možda griješim,nebi bilo…

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

I Troglav (1913 m) ce skoro…

ex maratonac, ex neumoran (05.10.2007.)

Several participants also observed that the differential between the time-charter trips fixed and their corresponding voyage rates had reduced sharply.

“It is the first time [this year] that it feels like people aren’t willing to discount voyages to secure business,” one shipowner source said, noting that it was another indicator of market strength.

https://www.platts.com/latest-news/shipping/london/dry-bulk-usgc-supramax-freight-rates-hit-2017-26853272

aren’t willing to discount voyages…?
…market strength?
po domaću reklo bi se “oš neš,vozi”,,”tko te šiša”,”ako nećeš ti ima tko hoće” ili tako nekako….
nema kaj,snažno,moćno,dojmljivo…
novi trendovi su tu
trebat će malo vremena da se priviknemo
rekli bi našii stari “lako se je na bolje naviknuti…”
trebat će se aklimatizirati na nove uvijete,na nove nadmorske visine
sve je to za žive ljude,preživjeli ljudi i na vrhu himalaje a mi smo još daleko od toga,
boce sa kisikom još nisu obavezni dio opreme
pa nema razloga za sekariciju kako ja gledam .
svi vidimo drugačije pa…

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

The Chinese economy is likely to achieve higher than 7 percent growth next year, supported by a likely rebound in private investment that has remained sluggish for months, according to Li Daokui, economist and director of the Center for China in the World Economy at Tsinghua University.

http://www.chinadaily.com.cn/a/201712/08/WS5a29c8f8a3101a51ddf8d941.html

Dry Bulk FFA: Panamax Index Looking Bearish

Dok jedni pametuju da se razumiju u branšu i pametuju da ne valja, drugi koji "pojma nemaju" zarađuju na rastu. logika burze.

New Report

Close