Generacija Z već je počela diktirati usluge i proizvode među financijskim institucijama. Val novih korisnika s visokim standardima po pitanju digitalnih kanala i komunikacije, jednostavnosti tehnoloških rješenja i povezanosti s njihovim životnim stilom, očekuje prilagodbu tradicionalnih institucijama novim trendovima i potrebama, i glasno će zalupiti vrata onima koji to ne prihvate.
Žele da im je sve dostupno na jednom mjestu – mobitelu, da su transakcije brze i iskustvo intuitivno, ne žele se obvezati na usluge jednog pružatelja bez testiranja usluga, a još manje bi se obvezali na pakete koji se ne tiču njihovog seta potreba i želja. Na tržištu koje je više diversificirano nego ikad te okruženo društvenim kanalima na kojima je lako pronaći savjete, komentare, iskustva, recenzije i ine druge reference na pojedine pozitivne ili loše strane proizvoda i usluga u FinTechu, kompanije koje ne poslušaju njihove zahtjeve, odumrijet će zajedno s postojećom bazom korisnika.


